Cilla_VolvoBrud skrev:
it_mutt skrev:
Cilla_VolvoBrud skrev:
Ja ELMIA 2012 va måleT=P sen blev målet förflyttat men nu e de ELMIA 2013 som e målet. Plus kanske hinner me lite mer på bilen så jag verklien får en chans att få ställa ut den.
Frö om sagt de e ´bara´ en Volvo940 o inget motivlack lr extaljud lr sånt. Men för mig e den min älskling
Men just nu invänta jag plastning av kjol o lackning sen e jag redo. Men går långsamt
Får väl dock säga att färgvalet, och det faktum att du inte målat den med "penselsett för barn" får den att stå ut och det på ett bra sätt

Ja, men, sen är det med höst/snart vinter, varför stressa

Tack tack. Ja som tjej måste man faktist prestera o visa mer resultat än som en kille. För en snygg bil är naturligt för en kille o han kan komma i diskret färg o ändå va bra.
Dock kan vi tjejer få lite för möe uppmärksamhet bara för vi gillar bilar. sj anser jag de naturligt me bilar då jag e uppvuxen me de plus roligt intresse.
Men hoppas att min alldagliga 940 me lite coolare färg stticker ut o att de syns jag velat gö de seriöst... O df tagit längre tid än de ska. dock ha jag ju int gjort allt jbb sj, men de jag kunnat ha jag gjort o de jag int kunnat ha jag fått lära mig

Ja det där är lite märkligt. Antingen verkar det vara alla ögon på tjejen som är bilintresserad eller så tycker "alla" att "tjejer ska inte hålla på med..." typ.
Ja, personligen anser jag att -allt- ska göras seriöst, ser ingen anledning till att göra något halvdant. Och alla är vi nybörjare i början.
Men som sagt, du behöver då verkligen inte skämmas för bilen, långt ifrån

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!