Tackar *Per27 o *Louksor för komplimang te mig o bilen

hihi
*Extrazz Nä jag e väldigt nöjd, lcken blev bättre än jag förväntat mig....

Nä den ska va original hittils i år. ev kanske man byter lite te hösten Men måste först o främst bli klar me de jag ha o gö nu.
Så nu gott folk detta e kvar på bilen.
*sätta ditt sänkfjädrar o sportdämpare
*styrväxel ska dit, för den förra va trasig o glappade. Sen ska hjulinställning göras.
*inredningen ska dit och de lär ta ett par dgr o de ska rengöras inuti från slipdamm mm.
*motorn ska plockas ihop (troligen på söndag/måndag) sen ska den sättas i.
*avgassystem ska köpas i delar o byggas sj o monteras.
*kjolen, huv, bagagelucka mm ska lackas o hämtas och monteras dit.
*hitta snygg grill för min förra blev stulen och ha fått åka omkring me en ´vanlig´ grill. Ev hitta på Elmia.
Ja sen ha jag säkert glömt massor. Skull hunnit me lite annat men när jag va utan garage i 4-6v så försvann möe tid som jag int kunde gö nått. Så tyvär hinner jag int bli klar till Elmia som va tanken.
Har ca10-15dgr kvar som jag int är iväg på annat planerat. Och under dom dgrna ska jag även hinna jobba. Så dessa v utan garage förstörde rätt möe i min planering. Men va fan hinner nog te sommaren iaf. int ska jag hänga läpp för de

Ska nog åka ut i em o börja rengöra inuti bilen o sätta dit så möe inredning jag kan. Lovar lägga ut bilder sen på de jag hunnit me.
Sen imorn bli de åka på trancekryssning o dansa/studsa i 40h. Ska bli skoj o avslappnade att få rena hjärnan.