Besiktningplats

Jimmy- Team Lawless Racing
12 september 2011 · 169 Inlägg

Tjena tänkte bara höra med folket här om en bra "besiktningverkstad" i stockholms området.

Vilken är att rekomendera?



Vinsta?
Sollentuna?
Akalla?
Rissne?


Defenera ordet "BRA"

Drive it like you stole it..
Lawless Racing
Gilla oss på Facebook!
Volvo 945 LTT "Refrigerator" (1997)
aqulio
12 september 2011 · 1 146 Inlägg

vinsta har jag kört på den senaste gången gick igenom blank trevliga folk
gratis kaffe smile

discokapten Kapten på disco!
12 september 2011 · 1 729 Inlägg

Varför duger inte random?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
loow Jävel
12 september 2011 · 2 018 Inlägg

carspect har drop in och gratis kaffe, har besiktigat alla mina bilar där. finns bl.a i tyresö och upplands-väsby

You got to risk it, to get the biscuit :)
xXSammy
12 september 2011 · 6 578 Inlägg

Har bara hört negativt om Carspect.. Känner personalen på bilprovningen i Sätra, men utav norra sidan har jag inte haft problem med att besiktiga vid Rissne

De/Dem
loow Jävel
12 september 2011 · 2 018 Inlägg

Malheus skrev:
Har bara hört negativt om Carspect.. Känner personalen på bilprovningen i Sätra, men utav norra sidan har jag inte haft problem med att besiktiga vid Rissne

för mig är det tvärt om, har besiktigat 4 utav mina bilar där, samt farsans och en kompis. naturligtvis har jag fått nedslag på vissa bilar, men de är riktigt humana och kan förklara samt förstå när man pratar med dom.

Sen är det underbart med drop in, om du kommer på att du kanske ska ställa på en gammal bil du har ståendes imorn så är det inga problem, bara dra dit o besiktiga.
är ju iofs kö, men det får man leva med när man inte förbokat

You got to risk it, to get the biscuit :)
Magistern Industritekniker
12 september 2011 · 433 Inlägg

Körde i akalla. Släppte igenom kärran med kapade fjädrar som ej var fastsatta, 3" avgas. + att när de skulle rulla upp fanskapet på bromsbänken så körde dom fast så att dom drog isär hela j*vla avgassystemet hahah. Så gubbfan fick reparera bilen under besiktningen. Fick inte ens en anmärkning;)

Volvo 940 B230 8v, 746WHp, 799WNm. 10.40, 222Km/h @402m LÄNK TILL PROJEKTTRÅD
Sponsorer: Mattssons Smides AB, Bakaxeldelar, L-M-R.se, Oljemagasinet.se
Volvo 940 Turbo "Våga Vägra 16V" (1995)
BearNewstrom
13 september 2011 · 84 Inlägg

Vallentuna, Norrtälje eller Vällingby

Vallentuna: Finns schysst folk, dom är inte hårda men nog om säkerhet = Tex oljeläckage de skiter dom i men funkar inte ett bälte får du nerslag!

Norrtälje: Där går det mesta igenom!! Dom besmännen som jobbar där har sätt det mesta i sitt liv vill jag lova!! Dom släpper igenom mest skit vad jag vill minnas wink

Vällingby: Bessade Lastbilen där sist och dom var jävligt trevliga där! Sen har jag hört att det är där man ska besikta om man vill regga om ett fordon! Dom har en schysst lirare där som har överseende på det mesta.

Enough Said! smile

Audi A4 b7 "Then GOOe" (2008)
Audi Q7 (2012)
Volkswagen Bubbla "Zwittzy" (1961)
Mack Forum- och sitemoderator
13 september 2011 · 26 160 Inlägg

Magistern skrev:
Körde i akalla. Släppte igenom kärran med kapade fjädrar som ej var fastsatta, 3" avgas. + att när de skulle rulla upp fanskapet på bromsbänken så körde dom fast så att dom drog isär hela j*vla avgassystemet hahah. Så gubbfan fick reparera bilen under besiktningen. Fick inte ens en anmärkningwink

Och detta var "bra" menar du, ur säkerhetssynpunkt..?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
torpis Forummoderator
13 september 2011 · 10 572 Inlägg

2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang