Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
deluxe är spakar&så på instrumentpanelen, & ett spjällhus som reglerear återcirkulation eller friskluft in till kupefläkten. (sitter mellan fläktmotorn & in ovanför luftkanalen i höger A-stolpe)
Precis den jag har, inte kollat så noga men kan tänka mig att den krånglat och så har dom satt dit en separat värmekran i motorutrymmet nångång på 80-talet
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
16 september 2013
Trådstartare
Doctor_Majk skrev:
Precis den jag har, inte kollat så noga men kan tänka mig att den krånglat och så har dom satt dit en separat värmekran i motorutrymmet nångång på 80-talet
ja dessa kranar kostar ju 70$ på danchuk så det var ett fynd att köpa den istortsett rakt av dollarkursen,
ja dessa kranar kostar ju 70$ på danchuk så det var ett fynd att köpa den istortsett rakt av dollarkursen,
6 583 Inlägg
17 september 2013
Trådstartare
Tumbleweed skrev:
farbrorbozze skrev:
Doctor_Majk skrev:
6 583 Inlägg
23 september 2013
Trådstartare
Så idag blev en milstolpe passerad , först så hämtade jag rutorna hos glasmästaren på förmiddan, sen på eftermiddan så gjorde jag min första tatuering.