Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 581 Inlägg
17 augusti 2014
Trådstartare
Grillen tvättad & blev bra ren, men som jag trodde så behöver jag vika upp de 210 små plåtflikarna på baksidan & dela på gallret för att putsa ordentligt.
Grillen tvättad & blev bra ren, men som jag trodde så behöver jag vika upp de 210 små plåtflikarna på baksidan & dela på gallret för att putsa ordentligt.
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
6 581 Inlägg
19 augusti 2014
Trådstartare
rally-tobbe skrev:
tänk om en annan hade kunnat ´´hitta`` så många delar du du!
Jag drar mig inte för att köpa större partier med delar om det verkligen innehåller nåt jag behöver. Kan lova dig det dyker upp saker som du behöver åt dig med
6 581 Inlägg
19 augusti 2014
Trådstartare
Racingse skrev:
farbrorbozze skrev:
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
6 581 Inlägg
15 september 2014
Trådstartare
Äntligen hänt lite i garaget, blev tvungen att kapa/borra loss tröskeländarna med framskärmsfästen från nya torpeden då jag sålt dom, sen råka visst rondellen slinta på gamla torpeden när den ändå snurrade
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
6 581 Inlägg
16 september 2014
Trådstartare
Idag fick jag hemlevererat två fälgar jag var & kollade förra veckan 8x15" "chrome reverse" inte snyggaste modellen men istället helt nya, hoppsan.... blev visst nåt mer "oplanerat" samtidigt