inte för att kliva in här och va den negativa, men jag tycker inte kofångarn blev så skitsnygg. Hoppas slutresultatet väger upp de hela, för övrigt tycker jag de ser bra ut. Tummen upp
jo jag vet , men du får blicka into the future! och tänka dig hur det blir med nät o det
Får helt enkelt hålla mig i kragen ett tag o se hur du själv tänkt dig, jag har en bild i huvudet som ser bra ut, men din tanke med de hela kanske överträffar min bild...
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Kom hem från skåne idag har börjat lite smått ! men väntar på paket så jag kan byta tänd stift och tändkablar och försöka få den att gå på alla 6 igen! och så ska det på en mitt dämpare också!
fram stag på plats!
bak stag på plats!
imorgon om jag inte får stiften så blir det dämparen som ska dit
Gött vart köpte du ljud dämparen och hur stor är den ? åkte nyligen på 1000kr för att bilen låter för mycke och blir ju inte bättre när de nya avgassystemet åker på så
Gött vart köpte du ljud dämparen och hur stor är den ? åkte nyligen på 1000kr för att bilen låter för mycke och blir ju inte bättre när de nya avgassystemet åker på så
haha really ? med turbo´n i då eller ? den märkte dem inte av eller? , jag köpte den på mekonomen är 30CM lång och typ 4" tjock , och passar på 3" rör fanns även för 2.5" rör fast fortfarande 4" tjock, jag ska nog ha 2 sådana på mitt rör då dem är full flödes!
haha really ? med turbo´n i då eller ? den märkte dem inte av eller? , jag köpte den på mekonomen är 30CM lång och typ 4" tjock , och passar på 3" rör fanns även för 2.5" rör fast fortfarande 4" tjock, jag ska nog ha 2 sådana på mitt rör då dem är full flödes!
Nej, hade inte turbon på =O Polisen måste haft en jävla dålig dag, hotade med att ta lappen också sen fråga han om man var en streetracer och om han skulle träffa på mig på street race i hbg så skulle han ta in bilen för kontroll.... xd så får bli till att dra på ett par dämpare nu när turbon åker på i helgen xd
Nej, hade inte turbon på =O Polisen måste haft en jävla dålig dag, hotade med att ta lappen också sen fråga han om man var en streetracer och om han skulle träffa på mig på street race i hbg så skulle han ta in bilen för kontroll.... xd så får bli till att dra på ett par dämpare nu när turbon åker på i helgen xd
haha what the fuck!? idiot poliser som vandligt! du åkte ju bara en helt laglig bil som är vad 2 veckor efter bes ? ... lamt! men på med dämparna nu!
haha what the fuck!? idiot poliser som vandligt! du åkte ju bara en helt laglig bil som är vad 2 veckor efter bes ? ... lamt! men på med dämparna nu!
lamt kan man kalla de har dämpare på den nu jue men de åker på ett pra på de nya avgas systemet, bessa den i lördes dessutom så var o snackade med folket där o dem påstod att dem bara kollar efter en dämpare sen skiter dem i vilket ..
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Var det bara at byta ut lyktor, grill och huv eller behövde du bygga om något?
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...