kör våtslip minst 1000 korns papper på slipgrunden så får du bort alla eventuella report.... slipa bara tills du känner att slipgrunden är slät och len som en ny rakad *****. torka bort allt vatten.. skit viktigt och se till attt få bort allt damn... men gör detta utanför lackboxen ser riktigt bra ut
gött som fan ju du skulle haft bbs rs fälgar på den sen hade varit ap snyggt !!
linka !måste dock vara 15"
endast 15" ?
http://greenpart.nordicshops.com./product.html/caliber-vintage-17?category_id=43 där är 17" finns i 15" också om man letar lite. Äkta bbs kan man dock endast bara drömma om
gött som fan ju du skulle haft bbs rs fälgar på den sen hade varit ap snyggt !!
linka !måste dock vara 15"
endast 15" ?
http://greenpart.nordicshops.com./product.html/caliber-vintage-17?category_id=43 där är 17" finns i 15" också om man letar lite. Äkta bbs kan man dock endast bara drömma om
där har du 15" iofs guldiga... kan iofs bli snyggt mot den svarta karossen
15" är för att däcken jag kör på är michelin super sport cup Kostar 3200st beggade och är racing , bäst och skönast att köra 15" då endligt mig! nee ska vara orange eller ev svarta ! då bilen kommer vara 100% svart förutom orange:a sidor på vingen ,speglarna och nuvarande fälgarna såklart funderade på om sidolisterna och handtagen också skulle vara orange:a men skulle nog blivit för mkt tror jag
hur la du igen Vw märket på bagaget? och varför tog du inte bort torkar hålet helt :p
gjorde bara lite fort spackel och sket i torkar hålet ska ändå byta till plast lucka inom en snar framtid inte värt att lägga ned tid på denna då + att jag inte hade tillgång till svets !
jaha :p jag ska snart hade jag tänkt o lacka om min golf i biltemas 2 komponents båt lack som sägs ska vara rätt bra kostar 270kr litern billigt men hur blev din lack på bilen?
jaha :p jag ska snart hade jag tänkt o lacka om min golf i biltemas 2 komponents båt lack som sägs ska vara rätt bra kostar 270kr litern billigt men hur blev din lack på bilen?
jag körde från mekonomen med klarlack och mettallic blev helt perfect förutom lite rinningar i klarlacken , men det gör inget då jag ändå ska våtslipa hela och polera upp den jag ska lacka Civicen nån gång i veckan med biltemas svart faktiskt kan ju medela resultatet på den efter jag lackat den
ja gö det vi ska lackera lite smådelar till en 740 som är breddad till helgen i biltemas röda men vill se resultat på de svarta . se sägs att den är högblank också ännu bättre