Ser skit bra ut! hur blev det med skräp/rinningar i lacken? en grejj man sällan erkänner haha. men måste endå höra, ibland kan man ju ha den oturen att man lägger på för tjockt eller det drar upp skräp! men fick du till det bra eller?
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Ser skit bra ut! hur blev det med skräp/rinningar i lacken? en grejj man sällan erkänner haha. men måste endå höra, ibland kan man ju ha den oturen att man lägger på för tjockt eller det drar upp skräp! men fick du till det bra eller?
har några rinningar på högersidan bak på "skalet" fast bara i klarlacken! och det hände för att den blev för tjock blandad och ingen smutts men lite dam på taket, fast kommer nog bli riktigt finare än fint efter våtslip och polering vilket jag ändå skulle göra men nöjd med min första serious lack
har några rinningar på högersidan bak på "skalet" fast bara i klarlacken! och det hände för att den blev för tjock blandad och ingen smutts men lite dam på taket, fast kommer nog bli riktigt finare än fint efter våtslip och polering vilket jag ändå skulle göra men nöjd med min första serious lack
ja kul att du blev nöjd! ser riktigt bra ut på bilderna! ser ut att lukta gott också! sover gott på dom där ångorna! haha Våtslipning är JÄTTE KUL!
Helre en rinning än torrsprut iallafall!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
ja kul att du blev nöjd! ser riktigt bra ut på bilderna! ser ut att lukta gott också! sover gott på dom där ångorna! haha Våtslipning är JÄTTE KUL!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Satans så fet den vart!! Grymt bra jobbat:) 5p röst och favoriserad är den redan sen tidigare! Man förstod att denna skulle bli asfet redan efter ett par minuter när man läste projekt tråden
Ser grymt ut! Vill själv turbokonvertera någon rolig bil men vet inte till 100% hur jag ska gå till väga, vet någorlunda men inte exakt samt vilka beståndsdelar jag behöver mer än turbo, tryckrör, grenrör, spridare, bränslepump, sprut och IC
har inte hänt så mkt förutom att jag hade fått ett håll i en tryckslang som resulterade i att jag fick ryckig gång. var lite orolig där ett tag men fick syn på hålet när jag tittade över det hela så bytte ut den så nu är jag lugn! och bilen går bättre än någonsin!
här är lite kort på bilarna utomhus har inte haft nått vidare väder än .. men men !
Civicen innan jag tog ut den
VR6T och civicen!
VR6:an är Lackerad med wet 2 wet Grund/filler , och med Phanom Black följt med klarlack allt från mekonomen! total pris = 3000 sek
Civicen är Lackerad med Grund/Filler från Biltema , och med svart 2 komponent Biltema! total pris = 900 sek
båda med en varsin biltema spruta 300 sek FÖR det var dem värda!!
är nöjd med båda
och för er som undrar så kommer det nya fälgar + coils till civicen nu i helgen! sedan blir det Turbo Bygge i den också