3318
Sök

Vw Golf 3 Vr6 Turbo + Styling

Projektet avslutat och Bilen såld!

314 998 Visningar
Projektet avslutat 1 oktober 2012
12 Inlägg
1 maj 2012
Ser mycket bra ut! Tycker du ska vara extremt nöjd me de du gjort och man ser ju att allt slit har varit värt de!

412 Inlägg
1 maj 2012
Ser sjukt bra ut. Bara ut och köra och leka nu! big_smile

En häst har en hästkraft! Eller..?!

1 433 Inlägg
1 maj 2012
Trådstartare
Tack allihopa!  , Nya baklysen är redan påväg smile och resterande nät är planerade Orange:a från början smile

Körde precis 55 Mil snitthastighet 165, Driftsäker är den uppenbarligen också smile

1 433 Inlägg
9 maj 2012
Trådstartare
För er som undrar vad som händer med bilen så kan jag berätta att ; jag kör den i Skåne nu när jag fått jobb här nere smile och den går finfint men väntar på pengar så att den andra motorn kan bli klar som kommer att ladda 1.5 bar och ligga på ungefär 450HK , en Helbur ska även införskaffas! men i Malmö är det inte roligt att köra har blivit stoppad av Civilare 3 gånger , dem säger inget om själva bilen tror inte ens de misstänker något (men vem misstänker en Golf)  men den riktiga fienden är FARTHINDER har spräckt min frontläp nu hmm känns lite surt när allt var nylackat och fint smile hehe

det som kommer hända innan motorn dyker upp är småfix så som nya baklycktor och tonade framlycktor smile

STAY Tuned ! och om du inte redan lagt en röst eller skrivit en kommentar är ni jätte välkommna !

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
27 maj 2012
Har läst igenom hela tråden nu och.. sjukt impad på allt jobb! Lycka till med bilen! smile

High on diesel and gasoline
368 Inlägg
27 maj 2012
Såg dig i lkpg i lördags, Den vrålade ju ganska mycket må jag säga.... Men fint vare smile Du slet dock dåligt på däcken tycker ja! tongue

1 433 Inlägg
31 maj 2012
Trådstartare
Hänt en hel del nya grejjor!
kommer göra en stor update snart! men teaser så länge

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/553438_10150816472503170_683373169_9610806_441951754_n.jpg
Senast redigerat av SylvesterStallone (31 maj 2012)

BilSystemTeknik-Gymnasiet
184 Inlägg
31 maj 2012
Oj, hur gick det?!

Kolla gärna in min Renault 4cv -58 Ferlec, ett av så många exemplar som går att räkna på en hand i Sverige. Lägg en kommentar och dumpa en röst :) Ni får även kika in min projekttråd Golf mk1 --> gti Mvh

Vw trimmare
2 995 Inlägg
31 maj 2012
sidepipe = man ber om att bli stoppad...

1 433 Inlägg
2 juni 2012
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
sidepipe = man ber om att bli stoppad...

haha hade inget med det att göra smile

Pim_Pim
2 juni 2012
Hur gick de då `?

1 433 Inlägg
2 juni 2012
Trådstartare
Okey boys! det som hände var att jag blev stoppad typ 3 veckor sedan , av trafikpolisen i Velling komun nära Malmö, kollade upp allt om bilen bla bla bla! fick sitta i polis van:en medans en satt och gasade i bilen och kollade upp grejjer , fick gå ut efter 10-15 min går fram till dörren och frågar om det går bra , bla bla bla , sen kollar han konstigt på mig och frågar ; är den chippad?  jag kunde nästan inte hålla mig för att dö av skratt!! men förklarade att det var orginal då jag inte vill pilla på motor och sånt för att inte få lågt andrahands värde! då tittar han bakot och säger "det där då ?" han syftade på att bilfan var ren invändigt ,då sa jag sätter tebaxs det där på 30 minuter är bara plast som saknas big_smile, han bara okey okey! den låter dock mycket , jag bara ; aa det är ett sånt sport system som satt på när jag köpte den smile  sedan släppte dem mig med en anmärkning på Reg plåten där fram som "ramlat" av då det är förjävla mkt fartkamrer när man ska ut till Falsterbo/skanör  big_smile

Pim_Pim
2 juni 2012
SylvesterStallone skrev:
Okey boys! det som hände var att jag blev stoppad typ 3 veckor sedan , av trafikpolisen i Velling komun nära Malmö, kollade upp allt om bilen bla bla bla! fick sitta i polis van:en medans en satt och gasade i bilen och kollade upp grejjer , fick gå ut efter 10-15 min går fram till dörren och frågar om det går bra , bla bla bla , sen kollar han konstigt på mig och frågar ; är den chippad?  jag kunde nästan inte hålla mig för att dö av skratt!! men förklarade att det var orginal då jag inte vill pilla på motor och sånt för att inte få lågt andrahands värde! då tittar han bakot och säger "det där då ?" han syftade på att bilfan var ren invändigt ,då sa jag sätter tebaxs det där på 30 minuter är bara plast som saknas big_smile, han bara okey okey! den låter dock mycket , jag bara ; aa det är ett sånt sport system som satt på när jag köpte den smile  sedan släppte dem mig med en anmärkning på Reg plåten där fram som "ramlat" av då det är förjävla mkt fartkamrer när man ska ut till Falsterbo/skanör  big_smile

Hahah jävla tur !

75 Inlägg
2 juni 2012
Lite skrämmande är det dock att dom får betalt för att vara besiktningsmän ?

3 151 Inlägg
2 juni 2012
Hahaha, ja...det är inte alltid så lätt. big_smile

Jackass
802 Inlägg
2 juni 2012
Nello skrev:
Lite skrämmande är det dock att dom får betalt för att vara besiktningsmän ?

Mer skrämmande att det slösas polisresurser på att jaga bilister ist. för att jaga det riktiga buset.

Skulle vara EXTREMT hårda straff för folk som med modifierade bilar som skadar andra i trafiken. Det hade fått folk att tänka mer på hur dom kör och använda sunt förnuft. Böter hjälper föga.

Nuff said.

Och till dig mr. Stallone, sjukt kul att se att du blev färdig med bygget till slut, följt tråden sen starten :-)

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
2 juni 2012
SylvesterStallone skrev:

lol  Hahahaha. Mannen med flyt eller vadå ! big_smile

C H E V R O L E T <3

1 433 Inlägg
9 juli 2012
Trådstartare
kort från i lördags smile    http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/577193_10150940703878170_1731078378_n.jpg

1 433 Inlägg
10 juli 2012
Trådstartare
Bilen är i stort sätt klar så som jag vill ha den smile kunde inte blivit RÅ:are även om jag försökte , vad tycker ni ? smile

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/319383_10150944580858170_1762553673_n.jpg

vorsprung durch technik
277 Inlägg

Sök