Vart hittade du lister till sidorutorna, mina är gjorda av tejp för tillfället
Dom sitter där original Listerna jag har haft loss är dom som sitter Längst med dörren på själva bilen, inte runt rutorna
Att de ska finnas original förstod jag, om vi nu pratar om samma list. Men nån björn har slitit av 5cm precis framme vid backspegeln på min. Menade denna iaf: http://www.vwimporten.se/t25-buss/karos … /skraplist Fast till en 2:a
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
Det är dessa fälgar jag väntar på med guldfärgade splitskruv (fakesplit men ändå ). 15x8" och ET15 så dom kommer hamna precis lagom långt ut eftersom jag inte har skärmbreddare. Värda att vänta på?
jag tycker du ska vänta på dom, annars kommer du ångra dig senare och dom va riktigt snygga!
Kan tyvärr inte ta den risken... Skulle det då i juni bli något tjaffs och lite mer försenat så kommer det bara smälla till och sen är sommaren slut och då har jag rullat på 13x5,5" hela sommaren till ingen nytta... Vet hur det är med leveranstider hit och dit, just fälgar är ju högsäsong nu så det kan mycket väl skjutas en gång till och då är min sommar förstörd.
Vart hittade du lister till sidorutorna, mina är gjorda av tejp för tillfället
Dom sitter där original Listerna jag har haft loss är dom som sitter Längst med dörren på själva bilen, inte runt rutorna
Att de ska finnas original förstod jag, om vi nu pratar om samma list. Men nån björn har slitit av 5cm precis framme vid backspegeln på min. Menade denna iaf: http://www.vwimporten.se/t25-buss/karos … /skraplist Fast till en 2:a
Och jag menar den tjocka stora listen som sitter runt dörren på själva karossen, inte på dörren Den som tätar lite mellan dörr och bil.
Detta är inte min dag... Vad tror ni att jag fick för mail nu? Jo, däcken har givetvis skickats redan. Typiskt! Om det blir ett par 15x7" i stället så funkar ju inte 185/45 så bra....
Nu jävlar har jag vänt på dagen till att bli en bra dag igen efter motgångarna med fälgarna!
Leveranstid 7-10 dagar och när det paketet anländer så är det nog ingen i Sverige som kommer och säger "alla har såna" eller "fakesplit är gay"... Får hoppas att det är värt pengarna Bara frakten kostade hälften av dom tänkta fälgarna jag postade tidigare idag... Mer om det när dom anländer
Ja men nu är jag fan sur När jag ÄNTLIGEN gör något jag inte brukar och beställer så är det slut... Men nu beställde jag fälgar som finns i lager från leverantören direkt så dom borde ju veta vad dom har i lager
Ja men nu är jag fan sur När jag ÄNTLIGEN gör något jag inte brukar och beställer så är det slut... Men nu beställde jag fälgar som finns i lager från leverantören direkt så dom borde ju veta vad dom har i lager
men du kan ju fan inte vara sur om du nu hittade direkt ett ställe där det fanns på lager ? hmmm konstig du är
men du kan ju fan inte vara sur om du nu hittade direkt ett ställe där det fanns på lager ? hmmm konstig du är
Nej nu är jag glad igen Men fick min dag lite smått förstörd förut när dom första jag beställde (som enligt hemsidan fanns i lager) helt plötsligt var 6-7 veckor... Det är väl fullt förståeligt? Men bli ivrig nu när säsongen snart är slut... (nästan... ).
Men nu blir det som sagt helt andra fälgar än vad som var tänkt från början och det är både kul och läskigt Så kanske man får sin Golf 2 att sticka ut lite i alla fall
Nej nu är jag glad igen Men fick min dag lite smått förstörd förut när dom första jag beställde (som enligt hemsidan fanns i lager) helt plötsligt var 6-7 veckor... Det är väl fullt förståeligt? Men bli ivrig nu när säsongen snart är slut... (nästan... ).
Men nu blir det som sagt helt andra fälgar än vad som var tänkt från början och det är både kul och läskigt Så kanske man får sin Golf 2 att sticka ut lite i alla fall