2393
Sök

Rickylicious VW Golf Mk2 "Stance" - Ny färg, ny bil, samma stil

Mitt Golf mk2-projekt där stuket är Stance.

Webbutvecklare
342 886 Visningar
Projektet avslutat 2 september 2012
Webbutvecklare
2 369 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
lynn skrev:
rickylicious skrev:
lynn skrev:
Synd på de första fälgarna men när får du svar på hur lång leveranstid det är på de nya?

Dom nya beställde jag direkt från leverantör och det är cirka 8 dagar big_smile Däcken skickades idag så dom anländer väl också inom kort.

Göttigt big_smile

Ja det känns bra big_smile

Många kommer säkert att hata dom nya fälgarna, men förhoppningsvis kommer några att gilla det också big_smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

it's not a competition...
116 Inlägg
12 mars 2012
rickylicious skrev:
lynn skrev:
rickylicious skrev:

Dom nya beställde jag direkt från leverantör och det är cirka 8 dagar big_smile Däcken skickades idag så dom anländer väl också inom kort.

Göttigt big_smile

Många kommer säkert att hata dom nya fälgarna, men förhoppningsvis kommer några att gilla det också big_smile

Nämen nu gör du ju så igen neutral suck, fast nu vet jag att väntan inte är så lång tongue

445 Inlägg
12 mars 2012
då vill jag se vilka rims det kommer att bli! smile

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
lynn skrev:
rickylicious skrev:
lynn skrev:

Göttigt big_smile

Nämen nu gör du ju så igen neutral suck, fast nu vet jag att väntan inte är så lång tongue

Ja jag vet... För övrigt så sket sig nog min idé med inredningen, så jag sadlar om och gör det enkelt för mig och kommer nog att klä hela innertaket i tyg i stället smile

Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087

Skrap
2 098 Inlägg
13 mars 2012
Fälgarna var mycket fina! smile

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
JofooN skrev:
Fälgarna var mycket fina! smile

Blir tyvärr inte dom som du såg på bild på sidan innan, dom var 6-7 veckors leveranstid så nu blir det några helt andra som är hemliga tills dom anländer smile

116 Inlägg
13 mars 2012
rickylicious skrev:
lynn skrev:
rickylicious skrev:

Ja jag vet... För övrigt så sket sig nog min idé med inredningen, så jag sadlar om och gör det enkelt för mig och kommer nog att klä hela innertaket i tyg i stället smile

Vad synd, jag som hoppades på något udda smile

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
lynn skrev:
rickylicious skrev:
lynn skrev:

För din skull så sitter jag och grannen just nu och meckar för fullt med innertaket i köket, det får bli som det blir big_smile Blir det inte snyggt så får jag hämta ett annat innertak och klä i tyg i stället smile

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
13 mars 2012
rickylicious skrev:
lynn skrev:
rickylicious skrev:

För din skull så sitter jag och grannen just nu och meckar för fullt med innertaket i köket, det får bli som det blir big_smile Blir det inte snyggt så får jag hämta ett annat innertak och klä i tyg i stället smile

haha värsta flörten för o få fram  saker och ting big_smile

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
rickylicious skrev:
lynn skrev:

Lynn fick mig att inse att jag faktiskt har lovat mig själv att göra klart saker jag påbörjat. Sen får det bli som det blir big_smile

2 322 Inlägg
13 mars 2012
rickylicious skrev:
mingan77 skrev:
rickylicious skrev:

Lynn fick mig att inse att jag faktiskt har lovat mig själv att göra klart saker jag påbörjat. Sen får det bli som det blir big_smile

hahah det har hänt att hon har  nämnt något om mina saker med här hemma,men hon har fått hjälpa till med diverse saker som jag inte har tålamod till.. men nu har det varit tyst för jag själv känner mig stressad eftersom det är så många som vill se skiten som jag håller på med..  inte lätt med fans tongue

116 Inlägg
13 mars 2012
rickylicious skrev:
mingan77 skrev:
rickylicious skrev:

Åh vad trevligt, hoppas det går bra för er smile
Haha flört...
Kul att man kan "återinspirera" big_smile

2 322 Inlägg
13 mars 2012
lynn skrev:
rickylicious skrev:
mingan77 skrev:

Åh vad trevligt, hoppas det går bra för er smile
Haha flört...
Kul att man kan "återinspirera" big_smile

ja du gillar det iaf

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
Här är då mitt hemliga projekt som vi suttit med halva kvällen.

Innertaket är klätt i bilder från diverse serietidningar. A-b-c-stolparna ska vara svarta. Har nya dörrsidor på gång som är helsvarta och ska även försöka få tag på svarta stolar och baksäte big_smile Så allt i bilen kommer bli svart och taket går i mörka färger tack vare bilderna. Ska även klä diverse smådetaljer i lika färgglada bilder som taket.

Som sagt, många kommer hata det, men jag gillar färger och mörkt big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/33/32632/32632-6c1a967d098a74d21fe14ba3d910a021.jpg

2 322 Inlägg
13 mars 2012
rickylicious skrev:
Här är då mitt hemliga projekt som vi suttit med halva kvällen.

Innertaket är klätt i bilder från diverse serietidningar. A-b-c-stolparna ska vara svarta. Har nya dörrsidor på gång som är helsvarta och ska även försöka få tag på svarta stolar och baksäte big_smile Så allt i bilen kommer bli svart och taket går i mörka färger tack vare bilderna. Ska även klä diverse smådetaljer i lika färgglada bilder som taket.

Som sagt, många kommer hata det, men jag gillar färger och mörkt big_smile

http://www1.garaget.org/gallery/images/33/32632/32632-6c1a967d098a74d21fe14ba3d910a021.jpg

fota närmare så  man ser vad det är på tyget lite !!

445 Inlägg
13 mars 2012
Tyg? det är ju serietidningar:D

2 322 Inlägg
13 mars 2012
whoiswho skrev:
Tyg? det är ju serietidningar:D

förlåt tidningarna menar jag ju tongue my bad

Webbutvecklare
2 369 Inlägg
13 mars 2012
Trådstartare
Precis som whoiswho säger så är det serietidningar vi har klippt i smile Försökte hitta ett tyg med mycket mönster och färger, men som designer så tar det emot att använda ett mönster som upprepar sig. Så det är helt custom med urklipp från tidningar och ser inte likadant ut någonstans smile Vågar inte ta närmare bild just nu då det fortfarande är fuktigt av tapetklistret, så det är ganska mycket bubblor som ska få dra ihop sig lite smile Sen i morgon ska det på klarlack och sen får ni bild när det sitter i bilen!

445 Inlägg
13 mars 2012
En lätt miss för det otränade ögat:) haha! ne men förstod att du menade tidningar:)

2 322 Inlägg
13 mars 2012
rickylicious skrev:
Precis som whoiswho säger så är det serietidningar vi har klippt i smile Försökte hitta ett tyg med mycket mönster och färger, men som designer så tar det emot att använda ett mönster som upprepar sig. Så det är helt custom med urklipp från tidningar och ser inte likadant ut någonstans smile Vågar inte ta närmare bild just nu då det fortfarande är fuktigt av tapetklistret, så det är ganska mycket bubblor som ska få dra ihop sig lite smile Sen i morgon ska det på klarlack och sen får ni bild när det sitter i bilen!

tog du bort tyget innan du limmade på ??

Sök