Planer jag har för Golfen:
- Tagit bort torkare i bak så motorn ska bort och hålet ska läggas igen
- Ta bort antennen på taket och antennen på framskärmen och lägga igen hålen
- Nya registreringsskyltar fick jag hem i förra veckan, men väntar fortfarande på mina specialbeställda skylthållare eftersom jag inte vill skruva igenom nummerplåten som det är nu... Tänkte först köra min egna lösning med tyska flaggan på skylthållarna som jag gjort på dom senaste 3-4 bilarna, men det blir något nytt denna gången

Är även en liten överraskning som nog gynnar många av er på samma gång

- Valsa skärmkanter
- Montera shims i bak och camber-bult i fram, så att jag kan sänka lite mer för just nu är det tight...
- Ny inredning. Har som sagt bytt golvmatta och instrumentbräda, så är nu på jakt efter stolar, baksäte och dörrsidor
- Stereo ska i bilen. Har monterat högtalarna i instrumentbrädan och dragit kablar till baslåda och slutsteg i bagaget, men inget är inkopplat ännu.
- Nya emblem runt om och nya "sidor" till dörrhandtagen eftersom dom gamla är slitna och tråkiga
- En ORDENTLIG tvätt, vaxning och polering. Då även gå över plastlisterna med värmepistol så att dom blir svarta i stället för ljusgråa
- Ska köpa en ny GTi-läpp eftersom jag redan lyckats köra sönder den jag satte på för en vecka sedan...

Men det tar jag som något positivt

Funderar eventuellt på att slänga dit originalläppen igen För det är en stor lutning utanför min carport så varje gång jag backar in hemma så sliter jag loss läppen...
- Har köpt en takkorg som kommer att åka på och av under sommaren beroende på humör. Men mitt takräcke ligger hemma hos Viinikka i Trollhättan så jag har inte hunnit provmontera det ännu. Försöker även hitta ett sånt "vindskydd" som man sätter i fram på räcket.
Det var allt jag kom på för stunden, uppdaterar om jag kommer på mer