Nu är det dubbelt så mycket snö sen förra bilden... Vart ska detta sluta?! Det ska ändå vara ganska "varmt" i natt och i morgon så förhoppningsvis smälter det mesta och då åker jag ner till Jönköping om jag så ska hålla 30 hela vägen!
Närå, hjälpte kompisen att montera sina nya fälgar idag bara. Blev skitbra. A8-replikor 19x8.5" med 215/35. Det är lågt och det är tight mellan skärmar, snart blir det luft på den Passaten då det ska bli intressant att se vart det slutar
Hörru du ricky.. kan du ta nåt kort på taket nu om du har satt in det.. eller har jag missat något ?
Jag vet! Ska ut på en fotosession snart Har inga bra bilder på någonting känns det som, är så bökigt att fota med mobilkameran eftersom allt blir så mörkt och suddigt... Men så fort snön åker bort nu så blir det polering, vaxning och en jäkla massa bilder!
Hörru du ricky.. kan du ta nåt kort på taket nu om du har satt in det.. eller har jag missat något ?
Jag vet! Ska ut på en fotosession snart Har inga bra bilder på någonting känns det som, är så bökigt att fota med mobilkameran eftersom allt blir så mörkt och suddigt... Men så fort snön åker bort nu så blir det polering, vaxning och en jäkla massa bilder!
asså det måste itne vara värsta korten bara ren allmänt få se hur det ser ut
det är ju ingen vits att visa ALLT med sketna mobilbilder kommer du till jönköping imorn?
det är ju ingen vits att visa ALLT med sketna mobilbilder kommer du till jönköping imorn?
Det blev lite Jönköping idag i alla fall. Kikade in lite sent till stance-träffen vid Bilprovningen och det var många fina bilar att titta på Stance-sommaren i Sverige ser riktigt grym ut!
På vägen dit började det snöa och det är ju alltid spännande med sommardäck då...
Väl där blev det några dåliga bilder på en smutsig Golf... Glömde självklart systemkameran när jag åkte, men kanske var lika bra det...
På vägen hem hade en amerikanare tappat ett däck så dom stod mitt i vägen och vi stod i kö i 20 minuter eller något sånt.
Men det var en bra dag ändå. Lite kallt bara, men snart är det sommar och då drar träffarna igång på riktigt!
Solen skiner här också och det är lite kallt.... och några centimeter snö på marken
Med tanke på omständigheterna så såg den okej ut Att köra igenom en halv snöstorm på vägen dit och sen inte hitta någon biltvätt resulterade ju i en rätt skitig bil
Nu i veckan så hoppas jag få hem shimsen från Mingan och även camber-bultar till framvagnen. Då kan jag äntligen sänka dom där sista centimetrarna och space:a ut hjulen!
Solen skiner här också och det är lite kallt.... och några centimeter snö på marken
Med tanke på omständigheterna så såg den okej ut Att köra igenom en halv snöstorm på vägen dit och sen inte hitta någon biltvätt resulterade ju i en rätt skitig bil
Nu i veckan så hoppas jag få hem shimsen från Mingan och även camber-bultar till framvagnen. Då kan jag äntligen sänka dom där sista centimetrarna och space:a ut hjulen!
Dom borde komma på tisdag onsdag det är väl röd dag på måndag ?
OBS! det ligger ett stort papper i den lilla kartongen, läs o kolla noga innan ni börja mixtra så ni inte gör fel. jag vet själv inte hur det fungerar riktigt med alla dessa siffror, men de löser ni nog