Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Jag finner inga ord hur grymt projekt du gör! Det ser ut som du inte har så långt kvar så när tror du att du är klar med denna projekt?
Tusen tack Värmande ord Jag hade hoppats till hösten men det blev en massa strul Räkna alltid med strul när det gäller renoveringar. Inget går som tänkt
polaren bytte innertak i sin Cadillac 58,mätte hur lång kabeln va till inner belysningen o skar hål i tyget,problemet va bara att kabeln va 10cm för lång mot fästet till innerbelysningen så hålet hamna 10 för långt bak..surt
polaren bytte innertak i sin Cadillac 58,mätte hur lång kabeln va till inner belysningen o skar hål i tyget,problemet va bara att kabeln va 10cm för lång mot fästet till innerbelysningen så hålet hamna 10 för långt bak..surt
Measure twice, cut once... jag kommer mäta sönder mig när jag börjar kapa för rocksliders på Jeepen, jag är expert på att mäta fel o kapa snett
Measure twice, cut once... jag kommer mäta sönder mig när jag börjar kapa för rocksliders på Jeepen, jag är expert på att mäta fel o kapa snett