1595
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
405 Inlägg
14 november 2011
jaa okej tack så mycket ! hur många lager lack kör du med då? kommer bli fint big_smile var ska du har blått hänger inte riktigt med ? big_smile

Golfen89
14 november 2011
Trådstartare
Catovic skrev:
jaa okej tack så mycket ! hur många lager lack kör du med då? kommer bli fint big_smile var ska du har blått hänger inte riktigt med ? big_smile

ja känner för o va udda xD haha.

hur många lager.. ja du .. de e nog inte direkt lager utan ja sprayar lite då o då smile alltså lagom hela tiden tills de verkligen inte lyser rött igenom o tills jag är nöjd smile Fråga mig inte om hur många burkar för ja har redan tappat räkningen haha tongue men de e ju jobb smile ja har ju många skavanker på min bil så mattsvart e ju svårt om man har skrapmärken o hål m.m på bilen tongue

men lager går ju inte direkt o säga utan som sagt, spraya lagom hela tiden. Lite alltså itne för mycke pga de kan faktiskt rinna tongue så spraya tills man e nöjd smile

De blåa ska vara blåmetallic; dörr/sidolister, insidan av;bagageluckan o dörrana, inredningen ( de som e rött nu, om du tittar på gamla bilderna på bilen ) smile
Sedan får ja se big_smile ska slänga ut baksätet m.m smile

405 Inlägg
15 november 2011
hahah jaa okej jo men då ee ja me riktigt gött ju big_smile !! joo men jag ska ju själv lacka min helt mattsvart (polon) för ska ju fixa till rost o så som finns pån så varför inte byta färg helt än att dra på gamla färgen big_smile så ja du här ha du en till som ska rulla me en jävla svår färg att ta hand om yikes men hoppas allt gå bra för dig och att du blir riktigt riktigt nöjd med bilen !

Golfen89
15 november 2011
Trådstartare
Catovic skrev:
hahah jaa okej jo men då ee ja me riktigt gött ju :D !! joo men jag ska ju själv lacka min helt mattsvart (polon) för ska ju fixa till rost o så som finns pån så varför inte byta färg helt än att dra på gamla färgen :D så ja du här ha du en till som ska rulla me en jävla svår färg att ta hand om :O men hoppas allt gå bra för dig och att du blir riktigt riktigt nöjd med bilen !

haha jo ja tänkte samma sak :P blev trött på 100 nyanser rött på den just nu så tog mattsvart :D men hoppas de går bra för dig med :)!!

Golfen89
15 november 2011
Trådstartare
Försöker hinna med en massa men blir så svårt när ja är på Toyota o arbetar =/.. o sedan även rider m.m men idag hann ja med en liten del big_smile!!

men nästa vecka blir jobbigt =/ jobba sen-passet. 12.15 - 18.00 (eller om de va 17.45 xD)... men får se va som händer smile försöker göra så mycke ja kan men de som stör mig e ju tyvärr spacklet =/

https://www1.garaget.org/gallery/images/162/161571/161571-888811281896c5ecad89c14e57279c5b_large.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/162/161571/161571-22d840a1edfbac8d612f815cfa97a54a_large.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/162/161571/161571-5d8802cca38b31c9392d861fa3cf0f43_large.jpg

o vem kommer komma med en skev mattgolf i sommar, jo ja xD
Senast redigerat av Golfen89 (15 november 2011)

405 Inlägg
16 november 2011
fyyyyfan vad snyggt det blir !! ska sj börja idag men tänker nog skippa taket yikes kommer ju bli hur svårt som hellst yikes ?

Golfen89
16 november 2011
Trådstartare
Catovic skrev:
fyyyyfan vad snyggt det blir !! ska sj börja idag men tänker nog skippa taket yikes kommer ju bli hur svårt som hellst yikes ?

men ta taket med xD haha ja har ju rollat taket o huven och har ett helvete nu o slipa ner all ojämnheter för o sedan spraya tongue

de ser dumt ut om man inte mattar ner hela bilen smile tack förresten big_smile!

405 Inlägg
16 november 2011
haha joojoo de sant men tänkte köra annar på taket wink har sj startat ett projekt på forumet big_smile du hitta länken på min sida haha riktigt risg e polon yikes huven skippa ja fan me kör annat på det big_smile för stora ytor om amn arbeta med en sprayflaska big_smile

Golfen89
16 november 2011
Trådstartare
Catovic skrev:
haha joojoo de sant men tänkte köra annar på taket wink har sj startat ett projekt på forumet big_smile du hitta länken på min sida haha riktigt risg e polon yikes huven skippa ja fan me kör annat på det big_smile för stora ytor om amn arbeta med en sprayflaska big_smile

Din bil e ju mindre än min xD o de e inga problem med så stora ytor smile man får lära sig tekniken m.m big_smile

405 Inlägg
16 november 2011
Golfen89 skrev:
Catovic skrev:

Din bil e ju mindre än min xD o de e inga problem med så stora ytor smile man får lära sig tekniken m.m big_smile

hahah exakt men a saknar en liten pytteliten sak tålamod ...

Golfen89
27 november 2011
Trådstartare
Förlåt att ja inte uppdaterat på länge men de kommer!! Jobbar så sent varannan vecka och sedan har helgerna gått åt för annat =/ men nu denna vecka som kommer så ska ni allt få uppdateringar big_smile!

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
27 november 2011
snyggt med mattsvart mk3a men den sjönk i värde som heter duga smile  fick ingenting för min  gamla gamla mk3 vr6 tongue

Golfen89
27 november 2011
Trådstartare
mingan77 skrev:
snyggt med mattsvart mk3a men den sjönk i värde som heter duga smile  fick ingenting för min  gamla gamla mk3 vr6 tongue

tror ingen vill ha en röd golf med 1000 nyanser av röda xD.. och sedan så kosta den mig 6.000 kr tongue och ja har bytt saker på den för säkert mer än 6000 kr.. så ja tongue sälja den vinner ja aldrig på utan kör tills den rasar big_smile!!

sedan hade den små ytliga rost o ja ville göra det ordentligt så därför tyckte ja mattsvart blir lite spännande big_smile!

2 322 Inlägg
27 november 2011
Golfen89 skrev:
mingan77 skrev:

tror ingen vill ha en röd golf med 1000 nyanser av röda xD.. och sedan så kosta den mig 6.000 kr tongue och ja har bytt saker på den för säkert mer än 6000 kr.. så ja tongue sälja den vinner ja aldrig på utan kör tills den rasar big_smile!!

sedan hade den små ytliga rost o ja ville göra det ordentligt så därför tyckte ja mattsvart blir lite spännande big_smile!

hehe mattsvart är inte lätt o hålla rent.
men det är klart fränt smile

Golfen89
27 november 2011
Trådstartare
mingan77 skrev:
Golfen89 skrev:
mingan77 skrev:

essh big_smile får anlita dig som min privata biltvättare (A)

2 322 Inlägg
27 november 2011
Golfen89 skrev:
mingan77 skrev:
Golfen89 skrev:

ahahahaa tongue  du vill inte köpa teardrops fälgar till din ? smile

Golfen89
27 november 2011
Trådstartare
mingan77 skrev:
Golfen89 skrev:
mingan77 skrev:

ja har 0 kr nu för o handla något. beställt saker te bilen tongue .. va ska du såfall ha för dom då?

2 322 Inlägg
27 november 2011
Golfen89 skrev:
mingan77 skrev:
Golfen89 skrev:

ja har 0 kr nu för o handla något. beställt saker te bilen tongue .. va ska du såfall ha för dom då?

500ing + frakt ? behövs poleras upp  lite bara

Golfen89
27 november 2011
Trådstartare
mingan77 skrev:
Golfen89 skrev:
mingan77 skrev:

har du bild? smile

2 322 Inlägg
27 november 2011
Golfen89 skrev:
mingan77 skrev:
Golfen89 skrev:

har du bild? smile

ta google och sök på teardrops fälgar  visa bilder då..  så ser dom ut och dom är 14"
har inga bilder på dom

Sök