Härligt stuk det var på den, tror nog att den passar mer med det stuket än vad min gör hehe, men det är ju helt klart ett strykjärn på vägen Ja varför inte, testa skadar inte
Det var ett tag sen man skrev här! Idag har jag satt ihop bilen igen och äntligen fått tid till att få tvätta den! Det behövdes verkligen kan jag lova, Letar just nu efter en lämplig turbo att slänga i bilen sen blir det även lite mer saker som skall fixas efter jul men det berättar jag inte mer om just nu Jag lyckades att ta några kort på bilen både före och efter tvätt så här kommer dom
Ute på gården efter en längre tid i verkstan, innan tvättningen påbörjades
I tvätthallen!
Resultatet!
Har mycket annat att göra nu när det är jultider så tiden med bilen blir lite kort, men det kommer mer efter jul
Håller för tillfället på att lösa problemet med c-låset, Skall i helgen åka iväg och få tag på ett c-låsrelä hade jag tänkt. Här kommer två bilder från idag. Lite smått onödiga men bilder är ju alltid roligare än text
Håller för tillfället på att lösa problemet med c-låset, Skall i helgen åka iväg och få tag på ett c-låsrelä hade jag tänkt. Här kommer två bilder från idag. Lite smått onödiga men bilder är ju alltid roligare än text
Glöm nt att det är jul i helgen tror nt det e så mkt öppet då om det inte e inbrott du sysslar med haha
Haha det tänkte jag inte på!
Jag tror att jag har ett sånt där relä liggande i förrådet om du vill ha det i helgen
Och A50-stolarna är snygga och sköna men dom kan pilla sig i fjaset mot pilotstolarna, var i göteborg och hämtade en komplett pilotinredning igår och var bara tvungen att sätta i framstolarna direkt jag kom hem. Fy faen vilken skillnad asså, nu är det som att sätta sig i en direktörsfåtölj och köra lyxbil ^^
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Glöm nt att det är jul i helgen tror nt det e så mkt öppet då om det inte e inbrott du sysslar med haha
Haha det tänkte jag inte på!
Jag tror att jag har ett sånt där relä liggande i förrådet om du vill ha det i helgen
Och A50-stolarna är snygga och sköna men dom kan pilla sig i fjaset mot pilotstolarna, var i göteborg och hämtade en komplett pilotinredning igår och var bara tvungen att sätta i framstolarna direkt jag kom hem. Fy faen vilken skillnad asså, nu är det som att sätta sig i en direktörsfåtölj och köra lyxbil ^^
Jag har redan fått tag på ett! Annars tack för omtanken Haha, ja, kan jag tänka mig att det kändes som att sitta i en direktörsfåtölj!, dom stolarna ser oxå riktigt sköna ut, men som sagt var, jag tänker inte byta min inredning då jag vill hålla det så original som möjligt!
Har idag vinterstädat bilen invändigt samt gjort rent rutorna då det verkligen behövdes! ..Så nu får hon stå i verkstan och mysa över jul och nyår så tar vi nya tag nästa år då det bl.a kommer att hända en hel del i maskinrummet! Här kommer bilder på resultatet efter dagens städning