Vispen_ skrev:
TBOC_Razor skrev:
Vispen_ skrev:
Jag har redan fått tag på ett! Annars tack för omtanken

Haha, ja, kan jag tänka mig att det kändes som att sitta i en direktörsfåtölj!, dom stolarna ser oxå riktigt sköna ut, men som sagt var, jag tänker inte byta min inredning då jag vill hålla det så original som möjligt!

Jo men din är ju en A50 från början, känns ju konstigt att byta bort dom fina stolarna mot pilot om man nu inte hittar väldigt fina eller billiga sådana.
Jag har ju en fördel med att min är en 9000 CS 2.3t av värsta snikmodell, min bil hade beige tyginredning från fabrik och det kan man ju nästan byta ut mot vad som helst tycker jag

Bytte till vanliga beige skinnsäten som jag fick med bilen, sen bytte jag till beige A50, hittade en svart A50-inredning på returen som jag skulle satt i men sålde den för 2700kr istället (kunde bara inte låta bli en så bra affär) och nu ska dom beige A50-sätena till sist åka ur för att sätta in grå (!!) pilotinredning...
Fast jag fuskade lite och satte i framsätena direkt jag kom hem igår natt haha

Jag kom på det nu, trodde nämligen att du oxå spakade A50 hehe. Men självklart så blir det ett lyft för din bil med pilotinredning. Det är iallafall vad jag tycker!

Jaha, så du har gått lite fram och tillbaka hehe, sålt och köpt, Tror nog att nuvarande inredning som du har köpt kommer göra sig kanon i bilen! Du kanske kan lägga upp bild när du satt in hela inredningen och inte bara halva hehe

Hade varit kul och se hur det blev!

Förstår att det var svårt att hålla sig, speciellt när man bara ser att inredning ligger där och väntar på att få bosätta sig i en ny bil, man är ju så nyfiken på och se hur det blir! hehe

Haha då kan du nog få vänta ett tag, jag har inte ens fått tummarna ur att sätta i ermenegildo zegna-dörrsidorna bak ännu. Och sen har jag inte bestämt om jag ska ha pilot bak också eller bara försöka hitta ett vanligt grått skinnsäte och sätta dit.
Det åker ju en massa stökiga ungar där bak och det sista jag vill ha i baksätet är en massa kladd...
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P