9 april 2012
Trådstartare
ThomasNyqvist skrev:
mustang07 skrev:
ThomasNyqvist skrev:
bara köra rota sprukna fälgar jo vist finns det folk som spräkt sina rota fälgar men vad har dom gjort då ?
inte åkt snällt o lugnt utan har säker ligen fått slag från trotoarkanter curbs på banan osv
då spelar det ingen roll om du kör fälgar för 2000 kr st eller 10 000 kr st bara att det svider mer i plånkan när du skall köpa ny fälg
vist kanske en fälg för 10 000 tål mer stryk det tror ja garanterat
Jag har inte varit med om att nån spräckt Rota fälgar heller och det kan ju vara som du säger att dom kört emot något eller liknande men att bilderna på det hamnar så högt upp på en bildsökning ger inget bra intryck.
Skulle själv kunna tänka mig ett par Rota men inte på en bil som man lagt ner sin själ på möjligtvis som slit och släng fälgar då hade jag hellre lagt till dom där extra "8000:-" på en "äkta" fälg istället för en kopia

Men det är TS bil och hans val i vilket fall hoppas jag det blir snyggt och att det håller.
håller med tråkigt om det händer men tror ofta det är något som orsakat skada på fälgen slag osv
sant skall man bara ha en uppsättning som man skall ha svin dyra däck på för bara glida så är det lätt värt
dyrare fälgar men skall man busa lite osv så kan man nog lika väl busa sönder rota tycker ja
hoppas att dom som kört sönder sina rota o andra fälgar skriver hur dom gått av spruckit osv kanske även vad dom gjort hadde varit kul veta vad det kan va som gjort att dom fått rycktet
har inte hört ett ont ord om rota förrän nu..

snygga fälgar är de dock.. men men får la ta en funderare då

rätt sugen på dotz
http://webbshop.vanessasdack.se/se/falg … phite.htmlmen som sagt vi får se had plånboken säger efter motorbygge i sommar