En Volvo 760 Turbo -90 som jag byggt om med bla: Turbokonverterad och strokad b6254 motor Bmw M3 diff i modifierad volvo mk1 bakvagn S60R Bromsar runtom Coilovers runtom Bur Ombyggda hjulhus fram Avgastunnel i golvet för att... Visa mer
nja, tänkte inte ändå upp på plenumet, utan precis som du har nu, fast valsat neråt snör upp ett litet mästerverk från paint, så kanske vi ser om vi täntke litegranna likt iallafall haha
Hoppas den är förståelig. om den nu ens syns
edit: men jao, typ som du sa, valsa den neråt vid ytterst
haha mobbar du mina paintskills!? Hehe, ja, de e tur att erlandsson bygger bättre än va ja ritar, annars skulle man kunna hålla sig ifrån å dregla över domdär dörrarna
Hur går det för dig kompis=) Den måste vara start klar snart va? / Erlandsson
Tjena. Har gått ganska segt nu senaste månaden. Har kommit ett husköp emellan, fick dessutom en renovering av huset på köpet också.. Så vette fan hur man ska få tid till allt
Hur går det för dig kompis=) Den måste vara start klar snart va? / Erlandsson
Tjena. Har gått ganska segt nu senaste månaden. Har kommit ett husköp emellan, fick dessutom en renovering av huset på köpet också.. Så vette fan hur man ska få tid till allt
Mvh
Sitter i samma sits. Man får försöka smyga ut nån timme då o då till verkstan. Men det blir somsagt inte mycket gjort tyvär
En liten update på vad som hänt det senaste. Inte värst mkt då mitt jävla hus stjäl allt tid.
Klippte till aluplåtar till dörrsidor. Ska använda mig av 240 handtag på insidan, då dom är lite försänkta.
Sen va de bara att börja plocka av prylar för att få iväg dom på lackering. Började att plocka av framskärmarna, då fick han stå såhär å skämmas en stund
Under tiden skärmarna va på lack passade jag på att montera låsena till bagageluckan. Blev såhär
Såhär gjorde jag med pinnarna till låsen. Listbiten kommer ersättas med en som täcker hela aluplåten, denna bara låg och skräpade.
Och nu är skärmarna tillbaka, så nu åker strax dörrarna iväg på lackering
Händer inte allt för mkt i garaget. Men börjar bli dags att lägga i en högre växel om bilen ska bli klar tills det är tänkt.. Hmmm.
Dörrarna har äntligen fått färg på sig. En kompis lackade dom åt mig sent igår kväll och dom kunde inte stå kvar i boxen under natten så de va bara att med största försiktighet försöka frakta dom till garaget och hänga dom på tork där
Till helgen ska jag göra sista delarna som behövs för att färdigställa mina rörbärarmar fram, då kommer bilen äntligen komma ner på hjul igen