nee de blir de inte men man kan fylla ut STORA ytor utan att de blir tungt samt att de e mycke lättare att slipa.. sen när man fått till den formen man vill ha så lägger man 2 lager väv på de.
nee de blir de inte men man kan fylla ut STORA ytor utan att de blir tungt samt att de e mycke lättare att slipa.. sen när man fått till den formen man vill ha så lägger man 2 lager väv på de.
hum skall ha det i bakhuvet fall det dykerupp ett behov av det tack tack
ett tips om du nu inte har en seasea butik i närheten så funkar vilken båthandel som helst.
byggplast och båtprylar är en distrubutör utav många båtvaror, och seasea är byggis egna butik fast i ett annat bolag då deras åf:s inte gillar att de har egna butiker..
Annars finns watski som också har endel sånna här prylar
ett tips om du nu inte har en seasea butik i närheten så funkar vilken båthandel som helst.
byggplast och båtprylar är en distrubutör utav många båtvaror, och seasea är byggis egna butik fast i ett annat bolag då deras åf:s inte gillar att de har egna butiker..
Annars finns watski som också har endel sånna här prylar
tycker ni gissar dåligt på vad det skall bli så ni får väll en bild på dagens jobb med så
det jag gjöt igår var alltså bara en gjutform nu gjuter jag av den och gör en form till på andra sidan fritt fram att gissa det ligger ju en bilpåse i potten (ps f*n va fint det är att jobba med syddväv kan jag varmt rekomendera om man inte provat)