Målet med bilen är att få en rolig, praktiskt familje bil där hunden kan åka fort ;)
Skruvar till det skrev:Bra jag antar att stigningen var 1,5 då på gängan.
Juvakka skrev:Ser ju bra ut, nu får du bara fixa ner den lite mer bak med
dalcudia skrev:Det blev grymt snyggt nu med D2 coilisar, lite avis blir man hehehe...
pontiacen skrev:Fan, vill se den irl nu ju
nyllet skrev:pontiacen skrev:Fan, vill se den irl nu ju du har la sett den är bara en vanlig gammal saab pratat med axel med om kanske fixa 360 hk 520 nm program på e85 till min va tycker du ?
Juvakka skrev:nyllet skrev:pontiacen skrev:Fan, vill se den irl nu ju du har la sett den är bara en vanlig gammal saab pratat med axel med om kanske fixa 360 hk 520 nm program på e85 till min va tycker du ?Du kanske ska hitta felet först Fin ic du köpt, kommer antagligen sköta sitt jobb.
pontiacen skrev:Juvakka skrev:nyllet skrev:du har la sett den är bara en vanlig gammal saab pratat med axel med om kanske fixa 360 hk 520 nm program på e85 till min va tycker du ?Du kanske ska hitta felet först Fin ic du köpt, kommer antagligen sköta sitt jobb.Esch, går den kass så ladda mera
Juvakka skrev:nyllet skrev:du har la sett den är bara en vanlig gammal saab pratat med axel med om kanske fixa 360 hk 520 nm program på e85 till min va tycker du ?Du kanske ska hitta felet först Fin ic du köpt, kommer antagligen sköta sitt jobb.
nyllet skrev:du har la sett den är bara en vanlig gammal saab pratat med axel med om kanske fixa 360 hk 520 nm program på e85 till min va tycker du ?
Skruvar till det skrev:Va det massa skit i tanken nu då?