Ja lika bra att riva allt när du ändå står still. Sen att det blir ett annat yttre är ju bara positivt, bada alla motoriserar i diesel nu och blås eller torka rent allt från ic- rör till kolvar. Lycka till
Tack till C_Lazer, C Sutt, Robertfab, Peter_Eriksson och alla andra.
Tommy Out.
Ja lika bra att riva allt när du ändå står still. Sen att det blir ett annat yttre är ju bara positivt, bada alla motoriserar i diesel nu och blås eller torka rent allt från ic- rör till kolvar. Lycka till
ja kommer bli mycket tvätt och mycket nya delar med även lacka en del.. får se sen när ja tar isär motor ser hur den mår... gick ganska fort meka.. gjorde allt på 3 tim bara
Gött att du äntligen tog tag i det, bara kämpa på så blir det nog bra
jaaa... va dags nu.. så här illa har det inte varit.... fan va olja det va i insuget.. inte konstigt att spridarna inte funka som dom skulle
funderar på om jag ska köra på E85 eller soppa sen... va tycker du ?
Varför skulle du inte köra e85?
min 9000 drog ju inte så mycket på soppa låg ju under litern.... får inte min under 1,3 på e85 den kostar ju nästan 10 kr liter nu igen... gått upp som fan ju
jaaa... va dags nu.. så här illa har det inte varit.... fan va olja det va i insuget.. inte konstigt att spridarna inte funka som dom skulle
funderar på om jag ska köra på E85 eller soppa sen... va tycker du ?
Varför skulle du inte köra e85?
min 9000 drog ju inte så mycket på soppa låg ju under litern.... får inte min under 1,3 på e85 den kostar ju nästan 10 kr liter nu igen... gått upp som fan ju
Men en 9-5 väger ju lite mer också.
joo har du rätt i med.. fast man åker 100 ggr skönare i den med
Ja du kan väl testa med silvertejp det håller bra. Det blir lite customfästen du får tillverka kanske för att det ska sitta bra. Ser ju bra ut redan.
ja det bra ut:P fast har inget som fästar dom i skärmen i hjulhuset.. vet ej hur det ska se ut... om jag kan ta dom som sitter på min gamla eller om man ska få tag i nya...
tror festerna passar på mina.. tog med allt från den 02 ja hitta på skroten.. så borde gå få ditt med lite svetsing får bli jobb för dig