Fredriks BMW E34 DRIFTING PROJEKT!

Freddriiik
14 januari 2012 · 463 Inlägg

Snitch skrev:
En bra spridare, är en spridare som flödar bra, och flödar så mkt som den ska göra.

Köp kvalité med en gång så slipper du byta för skiten inte funkar.

Kolla om du inte kan hitta ett par beggade siemens deka eller nåt.

alltså jag är studerande så det är inte så det regnar pengar där jag går direkt, tyvärr... länka gärna om någon hittar något bättre alternativ än mitt! smile

Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Snitch Ointresserad.
17 januari 2012 · 936 Inlägg

Hittar jag något så slänger jag in det här!

Det där med student är ett jävla skit... man känner sig nästan som 15 när man var låst för att man inte fick göra olika grejer.

Nu är det tvärtom, men pengarna finns inte!

Skönt att man är klar med den där jävla skolan...

Teabag appreciation club.
Freddriiik
17 januari 2012 · 463 Inlägg

Snitch skrev:
Hittar jag något så slänger jag in det här!

Det där med student är ett jävla skit... man känner sig nästan som 15 när man var låst för att man inte fick göra olika grejer.

Nu är det tvärtom, men pengarna finns inte!

Skönt att man är klar med den där jävla skolan...

låter perfekt!

jaaa fyller 20 om en vecka och har sjuukt lite pengar som tur är har man en snäll som sponsrar än!

haha förstår jag! big_smile

Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
D_Carlsson Bonntrimmare
17 januari 2012 · 620 Inlägg

Freddriiik skrev:
Vad Tycks om dom här spridarna? 750cc vid 3bar
Kostar 2900kr för 6st m50 spridare, perfekt ju?!?! big_smile

http://www.fiveomotorsport.com/750cc-fl … ors-us-car

+ frakt +Tull =inte lika billigt längre

köp riktiga spridre jag tipsade ju om http://spridare.com/Spridare.html tidigare han har ju spridare å soppa pumpar till svin bra priser jag handlar alla mina soppa grejor av honom det går fort å det blir rätt å det är inga problem om något skulle behövas bytas pga garanti fel. Köp typ simens deka 875cc och en 044 pump...

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
Freddriiik
18 januari 2012 · 463 Inlägg

D_Carlsson skrev:

Freddriiik skrev:
Vad Tycks om dom här spridarna? 750cc vid 3bar
Kostar 2900kr för 6st m50 spridare, perfekt ju?!?! big_smile

http://www.fiveomotorsport.com/750cc-fl … ors-us-car

+ frakt +Tull =inte lika billigt längre

köp riktiga spridre jag tipsade ju om http://spridare.com/Spridare.html tidigare han har ju spridare å soppa pumpar till svin bra priser jag handlar alla mina soppa grejor av honom det går fort å det blir rätt å det är inga problem om något skulle behövas bytas pga garanti fel. Köp typ simens deka 875cc och en 044 pump...

jag lär ju tjäna på dom andra 740cc spridarna från den andra sidan för 875CC kosta ju 4200+ frakt... en 044 pump blir de så småning om!smile tack för tipset!

Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
ralle man
18 januari 2012 · 106 Inlägg

när man bygger en bil kan man ju inte bara ta första bästa skiten man hittar för d e billigt,, de ju som om du skulle bygga en motor bara med kina skit och hoppas varje gång du startar den att den håller. spara pengar och köp riktiga grejer ist..

Freddriiik
18 januari 2012 · 463 Inlägg

ralle man skrev:
när man bygger en bil kan man ju inte bara ta första bästa skiten man hittar för d e billigt,, de ju som om du skulle bygga en motor bara med kina skit och hoppas varje gång du startar den att den håller. spara pengar och köp riktiga grejer ist..

haha inte så jag tänker, för de ska ju hålla orkar inte laga den 24/7, en kompis hittade dom och jag tyckte det var ett rimligt pris, och det verkar vara riktigt seriös sida och är en av usas störst säljande spridare, så de är nog inge skit=)

Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
ralle man
18 januari 2012 · 106 Inlägg

hur vet du att d är en av usas mest säljande spridare då? jag hade kört på några av dom du redan fått tips på smile

Freddriiik
18 januari 2012 · 463 Inlägg

ralle man skrev:
hur vet du att d är en av usas mest säljande spridare då? jag hade kört på några av dom du redan fått tips på smile

en kompis som satt bredvid mig precis sa att det var många bilar som körde med dom, och varför skulle dom inte funkar perfekt för?smile ja förstår det, men varför inte importera, klart det blir billigare spridare för fabriken om man beställer in ett tio tusen tals sånna istället för sverige som tar alla grejer svin dyrt, vilket i så fall blir billigare för kunden(usa)?smile

Senast redigerat av Freddriiik (18 januari 2012)

Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Glesmark
18 januari 2012 · 1 938 Inlägg

Freddriiik skrev:

ralle man skrev:
hur vet du att d är en av usas mest säljande spridare då? jag hade kört på några av dom du redan fått tips på smile

en kompis som satt bredvid mig precis sa att det var många bilar som körde med dom, och varför skulle dom inte funkar perfekt för?smile ja förstår det, men varför inte importera, klart det blir billigare spridare för fabriken om man beställer in ett tio tusen tals sånna istället för sverige som tar alla grejer svin dyrt, vilket i så fall blir billigare för kunden(usa)?smile

En kompis till dig säger att många bilar kör med dom, sure, därför är det en av usas mest säljande spridare? big_smile

ralle man
18 januari 2012 · 106 Inlägg

ja jag tror inte din polare har så mycket koll på vilka bilar som kör med dom spridarna och inte ärlig talat

Snitch Ointresserad.
18 januari 2012 · 936 Inlägg

Köp vad du vill då, istället.

Teabag appreciation club.
Freddriiik
18 januari 2012 · 463 Inlägg

Glesmark skrev:

Freddriiik skrev:

ralle man skrev:
hur vet du att d är en av usas mest säljande spridare då? jag hade kört på några av dom du redan fått tips på smile

en kompis som satt bredvid mig precis sa att det var många bilar som körde med dom, och varför skulle dom inte funkar perfekt för?smile ja förstår det, men varför inte importera, klart det blir billigare spridare för fabriken om man beställer in ett tio tusen tals sånna istället för sverige som tar alla grejer svin dyrt, vilket i så fall blir billigare för kunden(usa)?smile

En kompis till dig säger att många bilar kör med dom, sure, därför är det en av usas mest säljande spridare? big_smile

jag tror på allt jag hör//12åringen....nej men seriöst, vi får se vart jag köper spridare ifrån slut diskuterat? jag fick tips, och de var riktigt bra pris men men.

Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Freddriiik
18 januari 2012 · 463 Inlägg

ralle man skrev:
ja jag tror inte din polare har så mycket koll på vilka bilar som kör med dom spridarna och inte ärlig talat

aja spelar ingen roll smile

Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
Freddriiik
18 januari 2012 · 463 Inlägg

Snitch skrev:
Köp vad du vill då, istället.

jag tänkte det, varför skulle dom från usa vara något sämre? kan ingen förklara det istället för att dampa om dom är störst eller inte...tack=)

Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
Tjockarn Too School for cool
18 januari 2012 · 110 Inlägg

haha vilket jävla gnabb om spridarna bara o köpa de som verkar vettigast smile

ralle man
18 januari 2012 · 106 Inlägg

d e ingen som dampar om dom e störst eller inte? pratar om kvaliten på dom

Puttejohnsson Adlig
18 januari 2012 · 412 Inlägg

De behöver absolut inte vara sämre bara för att du importerar dem från USA. Var bara säker på att märket på spridarna inte är kinaskit utan ordentliga grejer! smile Du kan ju köpa grejer från Sverige som är skit och importera grejer från Kina som är högkvalitetsgrejer, det är ju märket på din vara som är det viktigaste.

En häst har en hästkraft! Eller..?!
Freddriiik
18 januari 2012 · 463 Inlägg

Tjockarn skrev:
haha vilket jävla gnabb om spridarna bara o köpa de som verkar vettigast smile

jag menart!smile

Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Freddriiik
18 januari 2012 · 463 Inlägg

ralle man skrev:
d e ingen som dampar om dom e störst eller inte? pratar om kvaliten på dom

är det någon som ens provat dom och dom kan ju lika gärna vara billigare för att dom köpt in mer spridare?smile

Mercedes Vito "Drifting bussen" (2007)
Nissan 400sx s13 "Sushi Express V8" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang