Eftrersnack: Vinteråket i Halmstad 17/12 2011!

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
26 november 2011 · 812 Inlägg

Gillarp haha, gillar d namnet mer o mer tongue Inte gott om plats smile Konor är dock ett måste, mina e för små sad

http://www.garaget.org/video/72286 ....för en bil kanske, med det e precis wink

Stofer
26 november 2011 · 738 Inlägg

Ja isåka är väl en helt annan sak Fabbe, är ju inget kul utan spikdäck! Jag tycker då Gillarps asfaltsplätt räcker gott och väl

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
26 november 2011 · 812 Inlägg

Hehe, ok då, e d 2dm snö e d väl lite mer utrymme, men ändå inget för mig som inte vill ha några bilar i sidan, eller köra på någon annan smile

ekelund88
26 november 2011 · 2 656 Inlägg

Stofer skrev:
Ja isåka är väl en helt annan sak Fabbe, är ju inget kul utan spikdäck! Jag tycker då Gillarps asfaltsplätt räcker gott och väl

1+ :p sen gick de ju i typ 10 kmh på filmen inte heller kul big_smile

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
26 november 2011 · 812 Inlägg

ekelund88 skrev:

Stofer skrev:
Ja isåka är väl en helt annan sak Fabbe, är ju inget kul utan spikdäck! Jag tycker då Gillarps asfaltsplätt räcker gott och väl

1+ :p sen gick de ju i typ 10 kmh på filmen inte heller kul big_smile

-2 Det gick inte mkt snabbare för dig, hörru wink

Stofer
26 november 2011 · 738 Inlägg

malaguti_fabbe skrev:

ekelund88 skrev:

Stofer skrev:
Ja isåka är väl en helt annan sak Fabbe, är ju inget kul utan spikdäck! Jag tycker då Gillarps asfaltsplätt räcker gott och väl

1+ :p sen gick de ju i typ 10 kmh på filmen inte heller kul big_smile

-2 Det gick inte mkt snabbare för dig, hörru wink

Jag ska åka på isåka träffar också, men jag har ju spikdäck också.. Alla vill inte lägga pengar på isdäck och eftersom de här var en träff för alla så antog jag att vi inte skulle ut på någon sjö! Hitta en annan stor asfaltsplätt som man kan vara på då! Bara för att du inte kan sladda utan att krocka med någon annan! twindrift är ju ballt! wink

ekelund88
27 november 2011 · 2 656 Inlägg

Stofer skrev:

malaguti_fabbe skrev:

ekelund88 skrev:

1+ :p sen gick de ju i typ 10 kmh på filmen inte heller kul big_smile

-2 Det gick inte mkt snabbare för dig, hörru wink

Jag ska åka på isåka träffar också, men jag har ju spikdäck också.. Alla vill inte lägga pengar på isdäck och eftersom de här var en träff för alla så antog jag att vi inte skulle ut på någon sjö! Hitta en annan stor asfaltsplätt som man kan vara på då! Bara för att du inte kan sladda utan att krocka med någon annan! twindrift är ju ballt! wink

fast detta var ju gillarp inte nån sjö

Stofer
27 november 2011 · 738 Inlägg

ekelund88 skrev:

Stofer skrev:

malaguti_fabbe skrev:

-2 Det gick inte mkt snabbare för dig, hörru wink

Jag ska åka på isåka träffar också, men jag har ju spikdäck också.. Alla vill inte lägga pengar på isdäck och eftersom de här var en träff för alla så antog jag att vi inte skulle ut på någon sjö! Hitta en annan stor asfaltsplätt som man kan vara på då! Bara för att du inte kan sladda utan att krocka med någon annan! twindrift är ju ballt! wink

fast detta var ju gillarp inte nån sjö

De var ju de jag tipsade om från början! doh

ekelund88
27 november 2011 · 2 656 Inlägg

Stofer skrev:

ekelund88 skrev:

Stofer skrev:

Jag ska åka på isåka träffar också, men jag har ju spikdäck också.. Alla vill inte lägga pengar på isdäck och eftersom de här var en träff för alla så antog jag att vi inte skulle ut på någon sjö! Hitta en annan stor asfaltsplätt som man kan vara på då! Bara för att du inte kan sladda utan att krocka med någon annan! twindrift är ju ballt! wink

fast detta var ju gillarp inte nån sjö

De var ju de jag tipsade om från början! doh

hahah lät som att du trodde de va en sjö han körde på i videon bara :p

S_Henjer
27 november 2011 · 1 150 Inlägg

Gillarp är ett bra förslag. Ska köra förbi där någon dag och kika och kanske fundera lite på konbanans form..
Hoppas de blir nån snö bara, annars får de bli rök..

/S_Henjer

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Christensson Laaaang
30 november 2011 · 320 Inlägg

låter trevligt smile Konbanan i hamnen som var för ett år sen eller två var helt okej tycker jag, kanske inte ultimat ställe men ändå

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
S_Henjer
10 december 2011 · 1 150 Inlägg

Fan va trist de kommer bli utan snö..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Ekman87
10 december 2011 · 36 Inlägg

Hr vi tur kan vi få snö, har inte kollat väderrapporten, men snön finns inte långt borta men ändå så är det långt sett till temperaturen vi har nu.

Vorsprung durch technik
ekelund88
11 december 2011 · 2 656 Inlägg

S_Henjer skrev:
Fan va trist de kommer bli utan snö..

äsch kan bli kul iaf smile

dj_padde
11 december 2011 · 1 813 Inlägg

dock verkar det inte som snö den 17de regn å 4 plus å lite blåst ska kännas som det ska vara 1 minus står det på klart.se )=

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Neeman
13 december 2011 · 1 Inlägg

jag kommer med min 245:a!

ekelund88
13 december 2011 · 2 656 Inlägg

bara de blir uppehåll/snö kommer de bli asbra

S_Henjer
13 december 2011 · 1 150 Inlägg

Skrev de på Facebook innan men skriver de här med så kanske de når ut! Träffen blir av oavsett snö eller inte. Dock blir det en ny träff, förmodligen med rätt kort varsel, när det kommer snö. Konbana @ Gillarp lägger vi på is i väntan på snö. Samling som vanligt på arenan och där kommer vi försöka bestämma vad som händer, misstänker att det inte blir så mycket folk så de ska nog lösa sig!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang