Min R-vinge stulen!!

Svenss0n
14 november 2006 · 643 Inlägg

lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

häll käften om du inte har nått vettigt å säga.

Volvo 850R (1997)
Tech
14 november 2006 · 6 Inlägg

lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

mogen kommentar..

lundwall
14 november 2006 ·

Rätta mig om jag har fel, men en vinge är till för att fördela luftströmmar vid högre hastigheter? Vad ska ni med det till på en helt vanlig Volvo?

Människor som använder "mogen", "ofta" och "orka" att starta meningar med luktar illa.

Tech
14 november 2006 · 6 Inlägg

lundwall skrev:
Rätta mig om jag har fel, men en vinge är till för att fördela luftströmmar vid högre hastigheter? Vad ska ni med det till på en helt vanlig Volvo?

Människor som använder "mogen", "ofta" och "orka" att starta meningar med luktar illa.

Stämmer bra de att en vinge är till för luftströmmarna, men tror inte alla monterar vingar på deras bilar bara för de, vissa gör det nog för utseendet skull med.

Tyckte bara din kommentar var onödig att sabba en seriös tråd å komma med massa onödiga inlägg, men men det är vad ja tycker

Svenss0n
14 november 2006 · 643 Inlägg

lundwall skrev:
Rätta mig om jag har fel, men en vinge är till för att fördela luftströmmar vid högre hastigheter? Vad ska ni med det till på en helt vanlig Volvo?

Människor som använder "mogen", "ofta" och "orka" att starta meningar med luktar illa.

jag har en R-vinge på min eftersom den sitter där orginal. å jag tror inte volvo skulle satt dit den om den inte hade nån funktion. . eller visst den höjer väll utseendet.

å vid 200 km/h trycker R-vingen ner bilen 10 kg i backen.

och kallar du min bil som vilken volvo som helst så kan du väll göra det om du mår bättre smile

Volvo 850R (1997)
iceman19
14 november 2006 · 98 Inlägg

fan va tråkigt o höra..finns folk till allting=(

lundwall
14 november 2006 ·

Tech skrev:
Tyckte bara din kommentar var onödig att sabba en seriös tråd å komma med massa onödiga inlägg, men men det är vad ja tycker

...till skillnad från alla andra högintelligenta inlägg från den alltid lika kepsbärande volvomaffian...

vettvilling STI TypeR Driver
15 november 2006 · 191 Inlägg

lundwall skrev:
...till skillnad från alla andra högintelligenta inlägg från den alltid lika kepsbärande volvomaffian...

och du hittar många sponsorer till ditt bygge med din attityd???
Suck

Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?
xorox_88 Smack that ass!!
15 november 2006 · 2 953 Inlägg

lundwall skrev:

Tech skrev:
Tyckte bara din kommentar var onödig att sabba en seriös tråd å komma med massa onödiga inlägg, men men det är vad ja tycker

...till skillnad från alla andra högintelligenta inlägg från den alltid lika kepsbärande volvomaffian...

varför enns yttra sig när det gäller nått sånt skit som att klaga.........

Senast redigerat av xorox_88 (15 november 2006)

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
ghost_boy83 CREW
15 november 2006 · 2 594 Inlägg

vettvilling skrev:

lundwall skrev:
...till skillnad från alla andra högintelligenta inlägg från den alltid lika kepsbärande volvomaffian...

och du hittar många sponsorer till ditt bygge med din attityd???
Suck

he he han lär nog inte få några alls om han inte anmäler sig till extrememakeover först

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 november 2006 · 5 753 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

vettvilling skrev:

lundwall skrev:
...till skillnad från alla andra högintelligenta inlägg från den alltid lika kepsbärande volvomaffian...

och du hittar många sponsorer till ditt bygge med din attityd???
Suck

he he han lär nog inte få några alls om han inte anmäler sig till extrememakeover först

hahaha!! klockrent tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
lundwall
15 november 2006 ·

xorox_88 skrev:

lundwall skrev:

Tech skrev:
Tyckte bara din kommentar var onödig att sabba en seriös tråd å komma med massa onödiga inlägg, men men det är vad ja tycker

...till skillnad från alla andra högintelligenta inlägg från den alltid lika kepsbärande volvomaffian...

varför enns yttra sig när det gäller nått sånt skit som att klaga.........

Uppenbarligen är det något man vill göra. Du gjorde det just.

lundwall
15 november 2006 ·

ghost_boy83 skrev:

vettvilling skrev:

lundwall skrev:
...till skillnad från alla andra högintelligenta inlägg från den alltid lika kepsbärande volvomaffian...

och du hittar många sponsorer till ditt bygge med din attityd???
Suck

he he han lär nog inte få några alls om han inte anmäler sig till extrememakeover först

Jag är ju hellre intelligent iaf, det får jag bevisat varje dag.

Tech
15 november 2006 · 6 Inlägg

lundwall skrev:

ghost_boy83 skrev:

vettvilling skrev:

och du hittar många sponsorer till ditt bygge med din attityd???
Suck

he he han lär nog inte få några alls om han inte anmäler sig till extrememakeover först

Jag är ju hellre intelligent iaf, det får jag bevisat varje dag.

Om du nu är så smart borde du väl förstå att man ska följa reglerna i trafiken och inte köra så man blir av med körkortet!

ghost_boy83 CREW
15 november 2006 · 2 594 Inlägg

lundwall skrev:

ghost_boy83 skrev:

vettvilling skrev:

och du hittar många sponsorer till ditt bygge med din attityd???
Suck

he he han lär nog inte få några alls om han inte anmäler sig till extrememakeover först

Jag är ju hellre intelligent iaf, det får jag bevisat varje dag.

ehh? vad är det som är så intillegent att komma med en massa onödiga kommentarer?
du retar ju bara folk på dig,men det är kanske det du vill få käfta lite,

xorox_88 Smack that ass!!
15 november 2006 · 2 953 Inlägg

lundwall skrev:

xorox_88 skrev:

lundwall skrev:

...till skillnad från alla andra högintelligenta inlägg från den alltid lika kepsbärande volvomaffian...

varför enns yttra sig när det gäller nått sånt skit som att klaga.........

Uppenbarligen är det något man vill göra. Du gjorde det just.

hehe skit snack

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
lundwall
15 november 2006 ·

ghost_boy83 skrev:
ehh? vad är det som är så intillegent att komma med en massa onödiga kommentarer?

Jag vet inte, är dina nödvändiga? Om inte, så vet kanske du?

FreddeK
15 november 2006 ·

Ivilket fall som helst kan du nog glömma din r-vinge för den är nog nedslipad och omlackad och sitter förmodligen på en annan volvo och gör sig fin nu=)

Svenss0n
15 november 2006 · 643 Inlägg

Freddeponken skrev:
Ivilket fall som helst kan du nog glömma din r-vinge för den är nog nedslipad och omlackad och sitter förmodligen på en annan volvo och gör sig fin nu=)

är du totalt slut i huvudet?. .

Senast redigerat av Svenss0n (15 november 2006)

Volvo 850R (1997)
THEBADGUY Gorgilus addictus
15 november 2006 · 4 736 Inlägg

Svenss0n skrev:

Freddeponken skrev:
Ivilket fall som helst kan du nog glömma din r-vinge för den är nog nedslipad och omlackad och sitter förmodligen på en annan volvo och gör sig fin nu=)

är du totalt slut i huvudet?. .

Chansen finns faktiskt att de är så hmm. Men nu ska vi inte vara negativa. Finns ju fortfarande chans att den återgår till den rätta ägaren.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang