Min R-vinge stulen!!

Svenss0n
15 november 2006 · 643 Inlägg

THEBADGUY skrev:

Svenss0n skrev:

Freddeponken skrev:
Ivilket fall som helst kan du nog glömma din r-vinge för den är nog nedslipad och omlackad och sitter förmodligen på en annan volvo och gör sig fin nu=)

är du totalt slut i huvudet?. .

Chansen finns faktiskt att de är så hmm. Men nu ska vi inte vara negativa. Finns ju fortfarande chans att den återgår till den rätta ägaren.

jag mena att hans jävla inlägg var ironiskt mot ägaren..  tror det där är det sista han vill höra.

Volvo 850R (1997)
FreddeK
15 november 2006 ·

Svenss0n skrev:

Freddeponken skrev:
Ivilket fall som helst kan du nog glömma din r-vinge för den är nog nedslipad och omlackad och sitter förmodligen på en annan volvo och gör sig fin nu=)

är du totalt slut i huvudet?. .

Vad säger du för någe? jag är fan inte dum i huvudet! sa bara att det kan vara så att vingen kan vara nedslipad och sitta på en annan bil! Knip käft idiot!

Svenss0n
15 november 2006 · 643 Inlägg

Freddeponken skrev:

Svenss0n skrev:

Freddeponken skrev:
Ivilket fall som helst kan du nog glömma din r-vinge för den är nog nedslipad och omlackad och sitter förmodligen på en annan volvo och gör sig fin nu=)

är du totalt slut i huvudet?. .

Vad säger du för någe? jag är fan inte dum i huvudet! sa bara att det kan vara så att vingen kan vara nedslipad och sitta på en annan bil! Knip käft idiot!

höj inte rösten åt mig snorunge. jag tyckte ditt inlägg var jävligt lustigt. . det som störde mig var smile gubben bakom att den gjorde sig snygg på en annan bil. jag tror åxå att det är så att den är nerslipad å kanske nylackad men inte är det roligt.

Volvo 850R (1997)
FreddeK
15 november 2006 ·

Svenss0n skrev:

Freddeponken skrev:

Svenss0n skrev:

är du totalt slut i huvudet?. .

Vad säger du för någe? jag är fan inte dum i huvudet! sa bara att det kan vara så att vingen kan vara nedslipad och sitta på en annan bil! Knip käft idiot!

höj inte rösten åt mig snorunge. jag tyckte ditt inlägg var jävligt lustigt. . det som störde mig var smile gubben bakom att den gjorde sig snygg på en annan bil. jag tror åxå att det är så att den är nerslipad å kanske nylackad men inte är det roligt.

Snorunge? men den kanske sitter och gör sig fin på en annan bil? sanningen kanske gör ont men du ska fan inte hacka på mig för det! Hålll i din vinge pucko för nästa gång kanske det är den som ryker! vi får hoppas på det iallafall=))

Svenss0n
15 november 2006 · 643 Inlägg

Freddeponken skrev:

Svenss0n skrev:

Freddeponken skrev:

Vad säger du för någe? jag är fan inte dum i huvudet! sa bara att det kan vara så att vingen kan vara nedslipad och sitta på en annan bil! Knip käft idiot!

höj inte rösten åt mig snorunge. jag tyckte ditt inlägg var jävligt lustigt. . det som störde mig var smile gubben bakom att den gjorde sig snygg på en annan bil. jag tror åxå att det är så att den är nerslipad å kanske nylackad men inte är det roligt.

Snorunge? men den kanske sitter och gör sig fin på en annan bil? sanningen kanske gör ont men du ska fan inte hacka på mig för det! Hålll i din vinge pucko för nästa gång kanske det är den som ryker! vi får hoppas på det iallafall=))

haha ja den håller jag i hårt wink. . nej jag vet vad du menar smile den det stack lite i ögonen..  visste inte om du var glad åt det som hände. då ber jag om ursäkt smile

Volvo 850R (1997)
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
15 november 2006 · 605 Inlägg

Med atnke på att tråden e skapad i slutet av augusti så är det nog allt mkt möjligt att den vingen pryder en annan bil just nu....hmm å det e ju surt, men jag tror nog allt att även den rättmäktiga ägare insett det....
Beklagar....men endel folk kan bara inte skilja på mitt å ditt....sad

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
15 november 2006 · 153 Inlägg

lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Owzer Rallykalle och kabeltattare
15 november 2006 · 422 Inlägg

Kaliber_ skrev:

lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?

Han HAR i alla fall en bil tongue

BMW 520i E28 "tvåliters raketen" (1984)
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
15 november 2006 · 153 Inlägg

Owzer skrev:

Kaliber_ skrev:

lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?

Han HAR i alla fall en bil tongue

Jag har tre bilar.. men dom e så risiga att det inte e nån idé att lägga upp dom här hehe..
Jag hade iaf backat åttor runt  lundwalls bil med 306:an..
Jag menade bara att om man inte har nåt att komma med så ska man inte helelr klanka ner på andra. Ger bara dålig stämning...

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
tobi
15 november 2006 · 562 Inlägg

Vojje skrev:
ja det borde finnas något slags nummer kanske på dom.. jag har sj blivit av med 2 stycken.. så man är rätt les på det nu..

Men om det skulle finnas någo nummer så skulle väl många ändå som köper en tex på blocket inte kolla upp de?

eller så slipar dom abra bort de å lackar över å så.. för jag tror att många inte skulle vara så ärliga att dom lämna in den till snuten om dom har köpt en å den är stulen?

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
MrC
15 november 2006 · 90 Inlägg

Verkar som det är dax att lägga ner tråden med alla dessa påhopp på varandra...

Hällre sist än saab!
lundwall
16 november 2006 ·

Kaliber_ skrev:

lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?

Nej, usch. Bara småkillar med keps och självhävdelsebehov som sätter vingar på bilar som inte behöver det.

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
16 november 2006 · 153 Inlägg

lundwall skrev:

Kaliber_ skrev:

lundwall skrev:
Jag förstår inte vad ni ska med vingar till? Ni kör Volvo?

Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?

Nej, usch. Bara småkillar med keps och självhävdelsebehov som sätter vingar på bilar som inte behöver det.

Gudars.. Jag får huvudvärk..

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
16 november 2006 · 605 Inlägg

Kaliber_ skrev:

lundwall skrev:

Kaliber_ skrev:

Hehe och du menar att en vinge skulle passa bättre på din slöa j^vla VW Hora då eller?

Nej, usch. Bara småkillar med keps och självhävdelsebehov som sätter vingar på bilar som inte behöver det.

Gudars.. Jag får huvudvärk..

Lundwall.....vad e det med dig? Varför har den en så otrevlig attityd?
Jag har iaf börjat tröttna på dina barnsliga inlägg i diverse trådar. Du ska hela tiden klanka ner på folk å har en himla tråkig översittarton på många av dina inlägg, det är ingenting som jag tycker hör hemma på denna sidan iaf!
Och jag känner mig mkt säker när jag säger att det gäller betydligt fler än mig!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ursäkta att jag lånade tråden till detta inlägget....men jag har iaf fått nog av hans beteende.

Hoppas det löser sig på ett lr annatvis ang den stulna R-vingen!

Mvh // Hunny

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
16 november 2006 · 153 Inlägg

HardcoreHunny skrev:

Kaliber_ skrev:

lundwall skrev:

Nej, usch. Bara småkillar med keps och självhävdelsebehov som sätter vingar på bilar som inte behöver det.

Gudars.. Jag får huvudvärk..

Lundwall.....vad e det med dig? Varför har den en så otrevlig attityd?
Jag har iaf börjat tröttna på dina barnsliga inlägg i diverse trådar. Du ska hela tiden klanka ner på folk å har en himla tråkig översittarton på många av dina inlägg, det är ingenting som jag tycker hör hemma på denna sidan iaf!
Och jag känner mig mkt säker när jag säger att det gäller betydligt fler än mig!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ursäkta att jag lånade tråden till detta inlägget....men jag har iaf fått nog av hans beteende.

Hoppas det löser sig på ett lr annatvis ang den stulna R-vingen!

Mvh // Hunny

Tack Hunny!! Jag kunde INTE ha sagt det bättre själv!

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
16 november 2006 · 313 Inlägg

Kaliber_ skrev:

HardcoreHunny skrev:

Kaliber_ skrev:

Gudars.. Jag får huvudvärk..

Lundwall.....vad e det med dig? Varför har den en så otrevlig attityd?
Jag har iaf börjat tröttna på dina barnsliga inlägg i diverse trådar. Du ska hela tiden klanka ner på folk å har en himla tråkig översittarton på många av dina inlägg, det är ingenting som jag tycker hör hemma på denna sidan iaf!
Och jag känner mig mkt säker när jag säger att det gäller betydligt fler än mig!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ursäkta att jag lånade tråden till detta inlägget....men jag har iaf fått nog av hans beteende.

Hoppas det löser sig på ett lr annatvis ang den stulna R-vingen!

Mvh // Hunny

Tack Hunny!! Jag kunde INTE ha sagt det bättre själv!

bara en fråga får man uppföra sej hur man vill här eller ?

///Widell
Izual
16 november 2006 · 4 571 Inlägg

Och nu var det slut på lekskolan!
Denna tråden handlar om en stulen vinge och inget annat.

Ser jag mer pajkastning i denna tråd blir det hänglås.

Förstår faktiskt inte varför "ni" måste skriva en massa skit i en från början helt ok och seriös tråd.

Jag tänker inte nämna några namn denna gång för det är ganska uppenbart vem som gjort fel och det är inte första gången det händer.

Senast redigerat av Izual (16 november 2006)

FL3JM Inga konstigheter
17 november 2006 · 2 064 Inlägg

Kan moderator inte bara ta bort alla oseriösa inlägg så man får bättre grepp om tråden? Jobbigt å sitta och läsa genom att skitsnack. =/

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 november 2006 · 5 753 Inlägg

ja den här tråden vart de ju lite paj kastning i.. å man ser ju uppenbarligen vem som har gjort fel roll mkt onödligt eftersom smuts kastningen började med att ******* klagade om vingar osv men fattar han/hon inte att de är snyygt med vingar å tycker nån inte de så kan man väll hålla de för sig själv istället för å förstöra en sån här tråd roll


tillbaka till ämnet

en R-vinge är väll ganska dyr va?? asså om den blir stulen å man inte får tillbaka den så man måste köpa en ny så blir de ganska dyrt å inget man allra helst vill göra va??

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
940R
17 november 2006 · 1 567 Inlägg

Oj va ni skriver..Jo vingen min som blev stulen i aug kommer nog aldrig tillbaka i min ägo igen.
Och någon ny vinge kommer jag aldrig att köpa utan kvitto..

3900:- på volvo utan lack kostar dom och det är inte så lite för en vinge.

Och när jag satte på vingen på bilen så var det inte för "väghållningens" skull utan att få ett snyggare  helhetsintryck av bilen....

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang