Tack Adam! Ja dom ska ju vara bra

Kraemer:
Wow! Tack så mycket!! :)Det var riktigt kul att läsa måste jag säga!

Och du bor ju inte så långt ifrån mig heller

Måste kolla in din kärra någon dag!

Kul med en Evo till i trakterna!
Ska spana in din tråd också

Godspeaker:
Hehe okej
Ja det återstår att se, alla som haft dom har verkar riktigt nöjda så får hoppas att dom räcker till!

---------------
Får börja med att ursäkta att man inte varit så aktiv med uppdateringar såhär mot slutet.
Men har kämpat på i garaget för att hålla mina egna deadlines!
Och jag kan glatt meddela att jag har hållt dom!

Målet var satt innan helgens början att bilen skulle vara helt klar för fotosession på söndagen.
Mycket skulle göras, montera däck och fälg, på med breddare en sista gång och alla smådetaljer exteriört skulle vara klart. Framförallt skulle bilen hinna tvättas/poleras/vaxas också.
Så jag bad till vädergudarna om en molnfri himmel och en vacker solnedgång.
Faktumet att solen skulle gå ner ca kl 19.00 kunde vi inte ändra på.
Jag vill rikta ett STORT tack till min bror Andreas och min flickvän Elin för all hjälp i helgen! Även min kompis Stellan som assisterade mig under lördagen!
Utan er hade detta aldrig gått vägen!
Bilen är nu alltså KLAR!
(Om man bortser från några smådetaljer)
Men i det stora hela så är den redo för mässan nu om ett par dagar.
En provkörning gjordes i lördags innan tvätten.
Det resulterade i att ett tryckrör lossnade. Men det var ju lätt fixat

Måste sett lite konstigt ut när man kör en bil utan front, uppsågade skärmkanter, och utan reggplåt i bak..

Men det kändes riktigt skönt att äntligen få köra henne igen!
Hade glömt av hur "direkt" allting var. Hur hon lyder minsta vink utan att tveka.
Jäklar vad jag älskar att köra henne!
Men igår då, när klockan var ca 18.50 så var bilen klar och det sista vaxet torkades bort från huven!
Solen var redan på väg ner och skulle alldeles strax försvinna i horisonten när bilen kördes ut från garaget.
Sedan åkte vi ca 5-6km tills vi hittade ett bra ställe att fota på.
Svinkallt, mycket snö och is var det också. Att se en sådan här bil i denna miljön känns lite fel.
Men att fota det färdiga resultatet efter alla timmar av slit i garaget det senaste var en obeskrivlig känsla!
Har sovit max 5-6 timmar varje natt i två veckors tid nu. Men nu känns det helt plötsligt värt allt slit.
Så, vi ses nere i Jönköping i monter A03:28 hos ClubJDM!
//Anton