Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee
bygg lite ljud ja å vi är nog en del som följer! Grymt kul projekt!
Kan nog bli lite där ja!
Ja det är ju 10000+ visningar, men bara dom samma få som kommenterar! men iofs så följer jag många trådar i tystnad själv! Men kul att ni uppskattar vad jag gjort, håller ångan igång!
Update på vad som ska sysselsätta mig lite! (sålänge pengar & väder tillåter)
Kona om ena bashögtalaren Fixa om lite i ljudet Lacka dom nedre plastdetaljerna Fälgarna ska pulverlackas & bollar lite ideér om färg, vilket även ni gärna får ge förslag om! slipa bort lite rostbubblor vid skärmarna Valsa om det behövs Försöka få lite camber, får se närmare hur jag gör där
Sedan så är jag också väldigt sugen på att bygga om avgassystemet på bilen, dock är det här min bruksbil som jag måste ha varje dag & att jag måste ta ner det gamla systemet som mall kommer försvåra detta, så avgaset får vänta
Men det här kommer göras lite då & då som sagt då jag icke har garage hela tiden så kommer va väldigt mycket ute o greja vilket går mycket lättare när vädret ger tummen upp! & även lite på den ekonomiska fronten.
Ge även gärna tips om färgval på fälgarna, siktar mot dom udda kretsarna!