undrar lite varför bilen måste vara skattad eftersom det är en väg avgift och ni inte kör på vägen och varför försäkrad med tanke på att försäkringen inte täcker ett skit om nåt skulle hända på sjön? min bil jag kör med på sjön är givetvis både och, och ser ju klart att allas är det men bara en fråga
Försäkrningen gäller under ordnade förhållanden.
ok, det förklarar skatten med, men ordnade förhållanden är det väll bara om typ en klubb eller annan organisation håller i det? eller även för oss som ger oss ut på "eget bevåg"? där ingen organiserat nåt
Under eftermiddagen av dagens körning på Hjelmsjön så var det någon som stod i mitten av banan och förevigade tillställningen. Någon här som sitter och lurar på dom bilderna som togs och vill dela med sig?
Under eftermiddagen av dagens körning på Hjelmsjön så var det någon som stod i mitten av banan och förevigade tillställningen. Någon här som sitter och lurar på dom bilderna som togs och vill dela med sig?
Skyldig:) Bilder kommer upp här senare idag.
När kommer det bilder? :-)
Ligger uppe i "film och foto", men tyvärr fick jag bara bilder från eftermiddagen..
skall vara plus grader hela veckan dock minus på natten, hoppas det inte försvinner för mycket is eller enu bättre att vädret ändras o bli snö ist för regn
skall vara plus grader hela veckan dock minus på natten, hoppas det inte försvinner för mycket is eller enu bättre att vädret ändras o bli snö ist för regn
enligt tv 4 ska de som varmast va 0 grader de varnar även för snökaos
Några som är intresserade utav att hänga med till Bäen och köra på Söndag ?
JAg följer gärna med, men vill veta om det e så att man kan köra, för jag har en bit att komma dit, kör ifrån malmö :p!
JAg följer gärna med, men vill veta om det e så att man kan köra, för jag har en bit att komma dit, kör ifrån malmö :p!
Jag och en polare kör ut på lördagen och borrar men håll koll på vädret, håller det sig under 0 är det ju lugnt, var 28cm i söndes