Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
Jag och en till lastade in det i skuffen på en gammal 745:a (bilen som skulle reggas var en AC Cobra) och fjädringen sjönk ihop en hel del! Så några kilo måste det ha vägt! Som tur var slapp man lyfta ur det sen!
Ha ha klockrent!!! Får köra på det!! Men var fan ska jag ha reserv hjulet???
Jag och en till last ade in det i skuffen på en gammal 745:a (bilen som skulle reggas var en AC Cobra) och fjädringen sjönk ihop en hel del! Så några kilo måste det ha vägt! Som tur var slapp man lyfta ur det sen!
Ha ha klockrent!!! Får köra på det!! Men var fan ska jag ha reserv hjulet???
verkar juh va modernt å ha takräcke nu förtiden??
Ja fan där sa du något!! Takräcke som är byggt med 50x50 kolvstänger!! Borde nog väga en del ha ha
Aha, funderar på att bygga nått liknande! får ju hälp av en med 25års plåterfarenhet! Kanske lika bra att bygga baken själv kanske? för det är ju sällan man ser en skyline på skroten! Är den baken jag vill ha!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Helt jävla sjukt projekt. Det är inte ofta man se något så galet. Pren lagd.
Rest in pieces, Lady B. (1984-2012) Mercedes 190d Cosworth
Lady B v2.0. "An old soul in a new body." 1992 MB 190E Cosworth. (Sug på den SBP!)
Daily driver: Skoda Fabia 1.4MPI -00
Aha, funderar på att bygga nått liknande! får ju hälp av en med 25års plåterfarenhet! Kanske lika bra att bygga baken själv kanske? för det är ju sällan man ser en skyline på skroten! Är den baken jag vill ha!
skyline?? det är en del av en passat baklucka, och 4st rör, med universal runda diod bakljus ha ha