Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
Men måste ju fråga en sak nu när jag bläddrat igenom alla 44sidor, känns det inte lite meningslöst att ha byggt bilen på en lancia? jag menar det finns ju inte många millimeter kvar av den bilen och du verkar ju kompetens för att bygga en bil ända från grunden. bara en tanke jag haft dom sista sidorna.
Är riktigt imponerad, det här kommer att följas.
Välkommen in i gänget! Ha ha det kommer nog inte bli så mycket kvar av lancian? Kommer ju ständigt nya grejer jag vill testa:-)
Men måste ju fråga en sak nu när jag bläddrat igenom alla 44sidor, känns det inte lite meningslöst att ha byggt bilen på en lancia? jag menar det finns ju inte många millimeter kvar av den bilen och du verkar ju kompetens för att bygga en bil ända från grunden. bara en tanke jag haft dom sista sidorna.
Är riktigt imponerad, det här kommer att följas.
Nu tror jag att TS kan svara själv, men jag kan tänka mig att tanken på vad bilen var från början och var den är idag, den tanken är väl rätt så massiv?
Sen måste väl karossen(det som är kvar av den) ha passat i form o storlek till detta projekt, bara en gissning dock..
Ja precis! Karossen med rutor mm, hade varit lite överkurs att bocka glas:-) sen måste man ju utgå från något:-)