Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
jaha, och nu har jag läst igenom denna tråd! vet inte hur jag kan beskriva ditt bygge, finner inga ord. du är en mycket sjuk man fast på ett positivt sätt förstås. lycka till kommer att följa detta till mål
jaha, och nu har jag läst igenom denna tråd! vet inte hur jag kan beskriva ditt bygge, finner inga ord. du är en mycket sjuk man fast på ett positivt sätt förstås. lycka till kommer att följa detta till mål
Ha ha ja jag är nog lite crazy:-) välkommen in i gänget!!
Xl bygg fresks här i Östersund där jag jobbat är ju återförsäljare för billack och kan bryta i de flesta kulörer. Vet inte hur det är på de andra butikerna runt i landet men de är ju ett tips att kolla där
Härifrån köper jag min färg. Han säljer igentligen 2 komponents på sprayburk men det var inget problem att få bruten färg på 3l burk. Hade dessutom vettiga priser. Nu var jag ifs dit på plats och snacka med han men det kanske går att maila och fråga.
Ha ha ja det skiljer sig väldigt mycket i pris på färgen, har kollat med 4 st olika firmor nu, första ville ha 10759kr, andra 10250, tredje 7650, och sista va en webshop och kostade 5790!! Ska nog fortsätta kolla runt! Det är ju en jävla skillnad på priser iaf:-)
Ha ha ja det skiljer sig väldigt mycket i pris på färgen, har kollat med 4 st olika firmor nu, första ville ha 10759kr, andra 10250, tredje 7650, och sista va en webshop och kostade 5790!! Ska nog fortsätta kolla runt! Det är ju en jävla skillnad på priser iaf:-)
Vad är det för färg då? Kawazaki grön? I så fall så stämmer priserna rätt bra. Har själv köpt lack till ett par av mina projekt där färgen kostat 3-4000:- för hela bilen
Det lät väldig mycket! Brukar gå på runt 2-5 000kr beroende på kulör. Vissa specialfärger är givetvis mycket dyrare. Synd att du inte bor här uppe, har kalaspris på lack på gamla jobbet!
Vad är det för färg då? Kawazaki grön? I så fall så stämmer priserna rätt bra. Har själv köpt lack till ett par av mina projekt där färgen kostat 3-4000:- för hela bilen
Ska ha 5liter färg, 4 liter transparent, klarlack, härdare, och förtunning:-)
Fan ska du dricka skiten också?? Tror det gick åt ca 1,5 liter till utsidan på min 740.....
Fan ska du dricka skiten också?? Tror det gick åt ca 1,5 liter till utsidan på min 740.....
Kan nog gå åt? I bilen, under, och på, sen massa små detaljer, så jag tror inte det blir jätte mycket över:-)