Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
vinge ska vara på, mins att det klagades (jag var en av dem) tidigare i projektet angående vingen, så han plockade bort den, men det blev fulare utan, så vingen måste vara där
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
vinge ska vara på, mins att det klagades (jag var en av dem) tidigare i projektet angående vingen, så han plockade bort den, men det blev fulare utan, så vingen måste vara där
Precis! Överdimensionerad och helt klockren, vingen passar utmärkt
Titta gärna in på www.g4z-racing.com om du är intresserad av vad jag skruvar med!
Bmw E36 320i byggs om till banbil!
Kan väl lägga en kommentar kring vingen.. Har sett bilen irl ett längre tag.. Och jag var en av många som klagade på vingen.. Men efter att man sen såg den på så säger jag bara: DEN SKA VA DÄR! När ni se bilen irl så kommer ni se att den "smälter" in i hela bygget..
Kan väl lägga en kommentar kring vingen.. Har sett bilen irl ett längre tag.. Och jag var en av många som klagade på vingen.. Men efter att man sen såg den på så säger jag bara: DEN SKA VA DÄR! När ni se bilen irl så kommer ni se att den "smälter" in i hela bygget..
Precis som du säger!! Tyckte det såg lite konstigt ut i början, men när man ser den utan, så ser det jätte konstigt ut:-)
fan vad alla klagar på vingen, den lyfter bygget som fan tycker jag! den har en helt egen identitet med allt på plats! fortsätt i den här riktningen så kommer du vinna många priser säger jag bara!