1991
Sök

En ilsken liten jävla lådbil

Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer

ms.no.fear
1 053 463 Visningar
Uppdaterades senast 7 april 2015
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 586 Inlägg
8 november 2012

ser ju ut som nån jävla tvålkopp utan vinge, visa aldrig mer bilen utan vingen wink

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

787 Inlägg
8 november 2012
Håller med om att bilen inte ser bra ut utan vinge, självklart ska det sitta en stor monster vinge på den, men nu menade jag att vingen som sitter på är skitful och inte passar alls, går ju bygga till någon mycket bättre som passar bättre..
Synd att bygga så snyggt o design messigt på allt annat sen faila på en vinge wink

Men det är alltså synen ur Mina ögon, och det är bara Mitt tips, hur du sen gör är ju helt upp dig faktiskt smile

Så nu har jag nämnt färdigt om det och som sagt gillar bygget som f*n och den blir sjukt grym smile

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
8 november 2012
Måste ju nästan finnas någon mer ''cleanare'' bakvinge men men smile

Allmänt körd i huvudet

404 Inlägg
8 november 2012
Jag måste nog hålla med om att det skulle sitta bra med en mer stilren vinge. den du har tycker jag mer platsar på en plast japanare:D
Senast redigerat av Decerto (8 november 2012)

1 140 Inlägg
8 november 2012
Tycker det är lite tråkigt när folk bara klagar på vingen dom senaste 3 sidorna..
Vingen är grym och baken hade inte vart nått utan den!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 586 Inlägg
8 november 2012
almqvist__89 skrev:

håller med dig smile
Senast redigerat av farbrorbozze (8 november 2012)

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

787 Inlägg
8 november 2012
farbrorbozze skrev:
almqvist__89 skrev:
Tycker det är lite tråkigt när folk bara klagar på vingen dom senaste 3 sidorna..

håller med dig smile

Aha så ni får kladda ner med skit, men vi får inte ha en åsikt och ge tips om va vi tycker till trådskaparen?

Skulle inte ni argumentera emot hela tiden så hade det inte blivit så mycket skit!!
Jag lämnar min åsikt till tråskaparen inte er för att argumentera emot.. Vad ni tycker skiter jag i..
Senast redigerat av AlvereZ (8 november 2012)

404 Inlägg
8 november 2012
almqvist__89 skrev:

Det får man väl tycka om man vill. Du har din åsikt och jag min, Vingen ser ut att komma från biltema styling och kosta 900kr. Kladda på den färdiga plasten på ett annars helt custombygge ser bara helt fel ut.

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
8 november 2012
http://i46.tinypic.com/2j1os1u.jpg
Tror att något mer sånthär hade varit snyggare faktiskt!
Men det är ju bara jag! tongue

Allmänt körd i huvudet

ms.no.fear
585 Inlägg
8 november 2012
Trådstartare
kul att ni har åsikter! alla kan ju inte tycka likadant? bara bra att ni skriver vad ni tycker!! har testat ett flertal vingar på den, men det ni inte ser riktigt är att vingen måste va rätt rund/ böjd, och den vingen som sitter på, följer samma form som bakdelen.Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men ni förstår säkert när ni sett den live.

1 537 Inlägg
9 november 2012
turbo81a skrev:
kul att ni har åsikter! alla kan ju inte tycka likadant? bara bra att ni skriver vad ni tycker!! har testat ett flertal vingar på den, men det ni inte ser riktigt är att vingen måste va rätt rund/ böjd, och den vingen som sitter på, följer samma form som bakdelen.Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men ni förstår säkert när ni sett den live.

Jag måste hålla med vissa som säger att det skall visserligen sitta en vinge, men en annan modell hade gjort sig bättre.

Finns snyggare vingar som skulle passa än den där "japsvingen".
Men det är ditt bygge och du som avgör, tänkte bara ge lite input.

I övrigt ett grymt bygge, du är duktig på det du gör!

Living Life Sideways
496 Inlägg
9 november 2012
Prova att bygg egen vinge kanske?

2:a Pris Volvo 900, Vallåkra 2007
3:a Volvo 900, Vallåkra 2012
TPC Ballaste Bil 2012

158 Inlägg
9 november 2012
lite besviken att man ej hittade denna tråden från början... riktigt sjukt projekt och det skall definitivt följas!

513 Inlägg
9 november 2012
Som Aston Martins chefdesigner en gång sa " en bil som behöver vinge är felkonstruerad från början"
Nu är det väl skit sak samma vad alla tycker här för det är ju byggherren som ska nöjd.
Men jag måste berömma dig till att bygga själv och inte bara hänga på färdig plast från japan.
Kul tråd att följa.

3 437 Inlägg
9 november 2012
Jag tycker du skall bygga färdigt, Precis som du hade tänkt. Så får folk tycka efter åt vad som passar och inte.

För du har byggt så otroligt grymt, och tycker du skall få slutföra som du hade tänkt!

Saab Freak
292 Inlägg
9 november 2012
Såg inte vacker ut utan vinge fanimej wink

Jag hade kört med den du har på..Brutal ju big_smile

Mvh:Andreas

785 Inlägg
9 november 2012
Tycker utan vinge, så man har en chans att se vas det var för bil utan att fråga.

Its not the fart that kills, its the smell...

1 537 Inlägg
9 november 2012
Fredde_Vette skrev:
Tycker utan vinge, så man har en chans att se vas det var för bil utan att fråga.

Är du skön eller?

Bilen skall ha vinge, blir tomt utan, däremot kunde vingen se lite annorlunda ut..

1 140 Inlägg
9 november 2012
Fredde_Vette skrev:

Hur mycket man än tittar på den utan vinge så skulle man ALDRIG kunna gissa vad det en gång vart tongue

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

G4Z Racing
132 Inlägg
9 november 2012
almqvist__89 skrev:
Fredde_Vette skrev:

Hur mycket man än tittar på den utan vinge så skulle man ALDRIG kunna gissa vad det en gång vart tongue

Jag känner lide samma. Det är ju inte lättare att identifiera en bil som byggts med vinge när den inte har vinge. Det vore ju som att säga att en evo går att identifiera utan vinge men inte med. Bilen är ju unik, det finns bara ett exemplar. wink

Titta gärna in på www.g4z-racing.com om du är intresserad av vad jag skruvar med!
Bmw E36 320i byggs om till banbil!

Sök