Justerbara camberstag, ett bra alternativ?

Rronn
13 februari 2012 · 538 Inlägg

Tjatja!
La nyss ett inlägg om de här i min projekttråd, men då de verkar ganska dött där och de nalkas beställning inom en vecka vill ja ha svar så ja vet om ja ska lägga undan pengar tilld e eller inte:)

Funderar iaf ganska seriöst just nu på att beställa justerbart camberstag från K-sport till bmwn, bra eller anus?!
Hur mycke sliter de på däcken om man åker på en del camber? vad är de vanligaste i antal grader camber? och vad säger besiktningen om de? Anledningen till de är väl dels att ja tycker att de ser sjukt brutalt ut med camber bak, och sen för att slippa valsa skärmkanterna då de är småtajt med mina 19", själva fälgen tar nämligen i vid för mycke dämpar utslag:U

Vore väldigt vänligt med lite åsikter och synpunkter angående just den saken!

Mvh Robin

BMW E36 328 "Bmw Motorsport" (1993)
BMW F20 120D "M-Performance" (2012)
Rronn
13 februari 2012 · 538 Inlägg

Ingen?yikes

BMW E36 328 "Bmw Motorsport" (1993)
BMW F20 120D "M-Performance" (2012)
Lillen
14 februari 2013 · 144 Inlägg

Hej!

Såg ditt inlägg nu och tänkte kolla ifall du fick några bra svar på något annat håll när de gällde dina frågor?
Har haft samma funderingar och frågor som du ställde till folk, men som dem inte svarat på "/

Mvh
Lillen

Volvo V40 (2013)
Volvo V90 "Wicked" (2017)
Rronn
14 februari 2013 · 538 Inlägg

Tjena.. nej ja fick lov att prova själv för att få reda på något. De funkar bra, och jag upplever att ja fick bättre väghållning:)
Har däremot inte provat besiktiga med dom än, och jag åker på ca 4 grader camber men de ska minskas till ca 2, 5 grader då de sliter som fan på däcken.

BMW F20 120D "M-Performance" (2012)
BMW E36 328 "Bmw Motorsport" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang