Inför: SCHMIEDMANN-TRÄFFEN 5 MAJ 2012 - BMW-Träff Kungsbacka

T-Terner
29 mars 2012 · 7 Inlägg

Kommer big_smile

LaDolceVita
30 mars 2012 · 5 Inlägg

I'll be there big_smile

charem STHLM(S)LOW CREW!
30 mars 2012 · 564 Inlägg

Ska skicka in anmälan nu i helgen ang utställning. Hoppas min platsar iaf smile

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
Darkie dARKiE
31 mars 2012 · 5 031 Inlägg

charem skrev:
Ska skicka in anmälan nu i helgen ang utställning. Hoppas min platsar iaf smile

det måste den göra! riktigt "dope" wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
ekelund88
1 april 2012 · 2 656 Inlägg

jag kommer smile hoppas jag fått på lite nya fälgar o så först bara smile

streetdj
8 april 2012 · 163 Inlägg

vi är ett gäng från Helsingborg / Markaryd som kommer , vet ej hur många än så länge

Tubbex
8 april 2012 · 1 517 Inlägg

streetdj skrev:
vi är ett gäng från Helsingborg / Markaryd som kommer , vet ej hur många än så länge

har ni någon karavan från helsingborg ?

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
DjMes
8 april 2012 · 622 Inlägg

Fan, tyvärr står min bmw på utställning i Danmark den helgen.. Hade varit kul att åka dit!!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Dragonbreath
8 april 2012 · 326 Inlägg

lätt... mitt överladdade monster kommer med  big_smile

"Sweet Insane Road Maniac"
Marcus_89 Biltokig elektriker
8 april 2012 · 3 352 Inlägg

Sugen som fan, men är troligen i Kalmar den helgen. Lär ha fått på m-paket och grejer tills dess. Men får se om man kan eller inte smile

streetdj
9 april 2012 · 163 Inlägg

Tubbex skrev:

streetdj skrev:
vi är ett gäng från Helsingborg / Markaryd som kommer , vet ej hur många än så länge

har ni någon karavan från helsingborg ?

nu har vi startat en karavan från Helsingborg
förbi Markaryd & Falkenberg

streetdj

Dragonbreath
9 april 2012 · 326 Inlägg

streetdj skrev:

Tubbex skrev:

streetdj skrev:
vi är ett gäng från Helsingborg / Markaryd som kommer , vet ej hur många än så länge

har ni någon karavan från helsingborg ?

nu har vi startat en karavan från Helsingborg
förbi Markaryd & Falkenberg

streetdj

Tja jag kanske kan hänga på ifall ni gör ett snabb stopp vid eurostop E6 halmstad

"Sweet Insane Road Maniac"
Clintan66
9 april 2012 · 2 011 Inlägg

Schmiedmann skrev:

Har inte varit hos er tidigare, men ville bara höra ang ställa ut osv som ni nämner på första sidan. Hur fungerar det där uppe? Alla kommer in på er parkering eller är det bara de som anmält sig för att ställa ut? Tänker mest på att själv kan jag tycka det finns många finare Bmw än de som ställer ut. Jag är själv mer intresserad utav ide'er som vissa gjort med sina Bmw än de som ser original ut med enbart bytt fälgar som exempel.

Hur fungerar det? Förstår ju att det bara är Bmw in hos er och tex övriga märken parkerar någon annanstans, men är det alla Bmw in till er eller bara de som anmält sig för att ställa ut?

Lite rörigt skrivet, men ni förstår vad jag är ute efter wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Rquired Allmänt envis
9 april 2012 · 12 512 Inlägg

Clintan66 skrev:

Schmiedmann skrev:

Har inte varit hos er tidigare, men ville bara höra ang ställa ut osv som ni nämner på första sidan. Hur fungerar det där uppe? Alla kommer in på er parkering eller är det bara de som anmält sig för att ställa ut? Tänker mest på att själv kan jag tycka det finns många finare Bmw än de som ställer ut. Jag är själv mer intresserad utav ide'er som vissa gjort med sina Bmw än de som ser original ut med enbart bytt fälgar som exempel.

Hur fungerar det? Förstår ju att det bara är Bmw in hos er och tex övriga märken parkerar någon annanstans, men är det alla Bmw in till er eller bara de som anmält sig för att ställa ut?

Lite rörigt skrivet, men ni förstår vad jag är ute efter wink

Inte ens så fungerar det tror jag, så som jag upplevt det så försöker man få de bilar som ställs ut parkerade så nära Schmiedmann´s lokaler som möjligt men att det i övrigt är fri parkering. Jag lyckades åtminstone parkera min otvättade Mercedes mitt i utställningen ett år utan att dom körde iväg mig och den placeringen ber jag om ursäkt för. wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Clintan66
9 april 2012 · 2 011 Inlägg

Aha. Okej. Man får väl se hur det går till när man är där wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Dragonbreath
9 april 2012 · 326 Inlägg

jag har skickat in en ansökan till att få ställa ut.. får se hur det går! big_smile

"Sweet Insane Road Maniac"
BRINK "There can only be One... "
11 april 2012 · 43 Inlägg

Vilka ska köra via Markaryd? Kommer sj att utgå ifrån Hässleholm hade jue varit Mycket 3vligt om man hade kunnat åka samlad trupp upp till Halmstad för o ansluta till övriga... (för som ja fatta det på mailet ja fick så ska Hbg gänget INTE köra via Markaryd som det först va sagt, lr har ja fel?)

- Live On The Edge -
BMW E38 750iA "V12" (1999)
Clintan66
11 april 2012 · 2 011 Inlägg

Jag vet inte riktigt. streetdj som håller i detta. Är det stor omväg för dig annars att komma till Helsingborg.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Schmiedmann
12 april 2012 · 473 Inlägg

Rquired skrev:

Clintan66 skrev:

Schmiedmann skrev:

Har inte varit hos er tidigare, men ville bara höra ang ställa ut osv som ni nämner på första sidan. Hur fungerar det där uppe? Alla kommer in på er parkering eller är det bara de som anmält sig för att ställa ut? Tänker mest på att själv kan jag tycka det finns många finare Bmw än de som ställer ut. Jag är själv mer intresserad utav ide'er som vissa gjort med sina Bmw än de som ser original ut med enbart bytt fälgar som exempel.

Hur fungerar det? Förstår ju att det bara är Bmw in hos er och tex övriga märken parkerar någon annanstans, men är det alla Bmw in till er eller bara de som anmält sig för att ställa ut?

Lite rörigt skrivet, men ni förstår vad jag är ute efter wink

Inte ens så fungerar det tror jag, så som jag upplevt det så försöker man få de bilar som ställs ut parkerade så nära Schmiedmann´s lokaler som möjligt men att det i övrigt är fri parkering. Jag lyckades åtminstone parkera min otvättade Mercedes mitt i utställningen ett år utan att dom körde iväg mig och den placeringen ber jag om ursäkt för. wink

Ja precis som Rquired skriver så försöker vi att få utställningsbilarna samlade så när huset som möjligt men det kommer finnas många fler platser runt omkring för de som inte anmält sig.
Oftast så rör sig alla deltagare runt omkring hela området då det finns mycket att se överallt.
Ofta så är det många bilar som inte är anmälda till utställningen som är riktigt fina att titta på också.
Vi har lite ont om plats men det har inte varigt några problem tidigare år så det kommer lösa sig i år också.
Det enda som ni måste tänka på, och detta gäller alla, är att inte parkera så att ni blockerar utfarten för ambulanspersonalen som har byggnaden bredvid oss!

www.SCHMIEDMANN.se - Styling, tuning, reservdelar och tillbehöver till BMW
Projekttråd BMW M4
BMW M4 "Schmiedmann S4-R" (2014)
Clintan66
12 april 2012 · 2 011 Inlägg

Okej. Tack för svar. Håller tummarna för fint väder wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang