2116
Sök

Inför: Samåkning från Jönköping till BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 Eskilstuna 26 maj

9 Inlägg
21 maj 2012
evojohan skrev:
ser ut som att jag och en till 800+ hästars e30 drar ner och möter upp er i klinga om gud vill och biljävlarna håller veckan ut:)

Det gillar vi:)

54 Inlägg
21 maj 2012
dfine skrev:
AndreasC22 skrev:
Tar med dom! smile Kan ju testa iaf så kan jag hålla mej lite bakom. Jag vet vart det ligger så det löser vi! big_smile Men förövrigt hittar du via K-holm o upp?

Det låter bra så smile Till Eskilstuna är det inga problem utan det är just därifrån till sjävla motorstadion som jag inte hittar, men får nog en vägbeskrivning snart plus att du hittar så det löser sig. Men vill du så får du gärna ta över när vi börjar närma oss Eskilstuna för säkerhets skull så vi slipper hamna mitt ute i ingenstans wink

Bara att köra mot västerås. Ligger precis vid avfarten.

Qualityengineer world wide
68 Inlägg
21 maj 2012
Taggad till tusen nu! big_smile

bappelsin
390 Inlägg
21 maj 2012
Jahop.. kommer inte få mina nya däck innan helgen iaf.. men fan den som ger sej.. åkte till kära syster och lånade 2st 16" fälgar och krängde på några lagliga däck som lokala däckkrängaren fick sponsra med ifrån sin däckhög utanför... kommer inte va så snyggt men nu kan man komma på träffen i helgen iaf tongue

Joinar i Jönköping...

68 Inlägg
21 maj 2012
Härligt! big_smile

BMW entusiast
579 Inlägg
21 maj 2012
Trådstartare
J- skrev:

Såg det på kartan nu, tack för tipset smile

passos skrev:
Jahop.. kommer inte få mina nya däck innan helgen iaf.. men fan den som ger sej.. åkte till kära syster och lånade 2st 16" fälgar och krängde på några lagliga däck som lokala däckkrängaren fick sponsra med ifrån sin däckhög utanför... kommer inte va så snyggt men nu kan man komma på träffen i helgen iaf tongue

Joinar i Jönköping...

Helt rätt inställning smile skriver upp dig på listan! Vet du om det kommer några fler från Rush Racing?

240 Inlägg
21 maj 2012
Fasen mitt schema spricker nog! Ska köra folk i Vadstena vid 2 och måste hinna tvätta bilen redigt innan! sad men som någon skrev, ni är välkomna att kika förbi linköpingsträffen på väg hem från Eskilstuna!

Street Knight

52 Inlägg
21 maj 2012
dfine skrev:
sp3co skrev:
Mfive skrev:
Hoppas det löser sig!! Ligg på, ligg på!!

jaa jag hoppas de med cool jag tror att de blir riktigt roligt åka med er wink

Hoppas att du blir klar och kan hänga med för det kommer bli riktigt roligt smile

evojohan skrev:
ser ut som att jag och en till 800+ hästars e30 drar ner och möter upp er i klinga om gud vill och biljävlarna håller veckan ut:)

Låter bra! Man kan aldrig få nog av e30is big_smile

jag pratade med köhler idag och då sa han att han hade fullt upp men skulle ev bli klar med kabelhärvan o styrboxen under veckan hmm jag hoppas verkligen att jag får dom i veckan . men jag hinner nog inte mappa den isåfall men jag kan köra ändå big_smile

Bmw 328 / M3 E46 s54 Swap
Rx-7 FD projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=190036

bappelsin
390 Inlägg
21 maj 2012
dfine skrev:
J- skrev:

Såg det på kartan nu, tack för tipset smile

passos skrev:

Joinar i Jönköping...

Helt rätt inställning smile skriver upp dig på listan! Vet du om det kommer några fler från Rush Racing?

Är tyvärr bara jag som kommer... försökte få med mej en m5 men han kunde inte..

11 Inlägg
22 maj 2012
När ungefär passarar ni mjölby stoppet. Max , Mc D mm tänkte om ni ville plocka upp oss Tranås bilar??
Bmwjonsson

68 Inlägg
22 maj 2012
Grabbar!! Upp med Enirokartan! Vad vill ni? Efter Katrineholm vidare mot Kungsör? Hamnar vi på rätt sida av Etuna för Motorstadion alt via Flen, Malmköping o upp? Hamnar vi mitt i stan o sen kör mot Västerås?!

Det här är den bästa o snabbaste vägen efter jag frågat folk som vet! wink

http://i49.tinypic.com/2m5e0e1.jpg
Senast redigerat av AndreasC22 (22 maj 2012)

54 Inlägg
22 maj 2012
AndreasC22 skrev:
Grabbar!! Upp med Enirokartan! Vad vill ni? Efter Katrineholm vidare mot Kungsör? Hamnar vi på rätt sida av Etuna för Motorstadion alt via Flen, Malmköping o upp? Hamnar vi mitt i stan o sen kör mot Västerås?!

Håller med, exakt den vägen jag hade tagit, (och tog sist jag var på motorstadion)

68 Inlägg
22 maj 2012
Kalas! Är du med på lördag? big_smile

BMW entusiast
579 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
AndreasC22 skrev:

Jag tycker att vi kör via Kungsör då det är mer eller mindre omöjligt att hålla ihop en karavan genom stan (Eskilstuna). Vore kul om vi kunde hålla ihop hela vägen smile

68 Inlägg
22 maj 2012
Okej mannen du är the leader! wink Hoppas walkiesen funkar mellan bimmersen! smile Var väl nån som skulle ta med proffsradios med så det blir kanon! big_smile

165 Inlägg
22 maj 2012
ska försöka att få låna polarens e28:a så man slipper skämmas när man åker i karavanen

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

BMW entusiast
579 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
Det hade varit roligt att åka genom stan ihop men det blir ju inte lätt att hålla ihop karavanen, hoppas det inte tar för lång tid att åka via Kungsör tongue
Dom kommer nog fungera bra big_smile

68 Inlägg
22 maj 2012
Bra där Budda80! smile
Dfine: Åker väl inte i genom själva Kungsör? Svänger man inte höger innan?

68 Inlägg
22 maj 2012
Tar ju av på 56:an innan mot Etuna?!

BMW entusiast
579 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
Tjata på budda big_smile
Aa självklart svänger vi av innan tongue

Sök