Tar med dom! Kan ju testa iaf så kan jag hålla mej lite bakom. Jag vet vart det ligger så det löser vi! Men förövrigt hittar du via K-holm o upp?
Det låter bra så Till Eskilstuna är det inga problem utan det är just därifrån till sjävla motorstadion som jag inte hittar, men får nog en vägbeskrivning snart plus att du hittar så det löser sig. Men vill du så får du gärna ta över när vi börjar närma oss Eskilstuna för säkerhets skull så vi slipper hamna mitt ute i ingenstans
Bara att köra mot västerås. Ligger precis vid avfarten.
Jahop.. kommer inte få mina nya däck innan helgen iaf.. men fan den som ger sej.. åkte till kära syster och lånade 2st 16" fälgar och krängde på några lagliga däck som lokala däckkrängaren fick sponsra med ifrån sin däckhög utanför... kommer inte va så snyggt men nu kan man komma på träffen i helgen iaf
Såg det på kartan nu, tack för tipset
passos skrev:
Jahop.. kommer inte få mina nya däck innan helgen iaf.. men fan den som ger sej.. åkte till kära syster och lånade 2st 16" fälgar och krängde på några lagliga däck som lokala däckkrängaren fick sponsra med ifrån sin däckhög utanför... kommer inte va så snyggt men nu kan man komma på träffen i helgen iaf
Joinar i Jönköping...
Helt rätt inställning skriver upp dig på listan! Vet du om det kommer några fler från Rush Racing?
Fasen mitt schema spricker nog! Ska köra folk i Vadstena vid 2 och måste hinna tvätta bilen redigt innan! men som någon skrev, ni är välkomna att kika förbi linköpingsträffen på väg hem från Eskilstuna!
jaa jag hoppas de med jag tror att de blir riktigt roligt åka med er
Hoppas att du blir klar och kan hänga med för det kommer bli riktigt roligt
evojohan skrev:
ser ut som att jag och en till 800+ hästars e30 drar ner och möter upp er i klinga om gud vill och biljävlarna håller veckan ut:)
Låter bra! Man kan aldrig få nog av e30is
jag pratade med köhler idag och då sa han att han hade fullt upp men skulle ev bli klar med kabelhärvan o styrboxen under veckan jag hoppas verkligen att jag får dom i veckan . men jag hinner nog inte mappa den isåfall men jag kan köra ändå
Såg det på kartan nu, tack för tipset
passos skrev:
Joinar i Jönköping...
Helt rätt inställning skriver upp dig på listan! Vet du om det kommer några fler från Rush Racing?
Är tyvärr bara jag som kommer... försökte få med mej en m5 men han kunde inte..
Grabbar!! Upp med Enirokartan! Vad vill ni? Efter Katrineholm vidare mot Kungsör? Hamnar vi på rätt sida av Etuna för Motorstadion alt via Flen, Malmköping o upp? Hamnar vi mitt i stan o sen kör mot Västerås?!
Det här är den bästa o snabbaste vägen efter jag frågat folk som vet!
Grabbar!! Upp med Enirokartan! Vad vill ni? Efter Katrineholm vidare mot Kungsör? Hamnar vi på rätt sida av Etuna för Motorstadion alt via Flen, Malmköping o upp? Hamnar vi mitt i stan o sen kör mot Västerås?!
Jag tycker att vi kör via Kungsör då det är mer eller mindre omöjligt att hålla ihop en karavan genom stan (Eskilstuna). Vore kul om vi kunde hålla ihop hela vägen
Det hade varit roligt att åka genom stan ihop men det blir ju inte lätt att hålla ihop karavanen, hoppas det inte tar för lång tid att åka via Kungsör Dom kommer nog fungera bra