Bilen är TILL SALU!! Se sida 19 för info.. Efter att jag sålt min 325 så var det dags att skaffa nåt lite finare. BMW freak och racing förare som man är, så var en 328 ganska given. Hade siktet inställt på en silvergrå men när... Visa mer
Nu var det tydligen dags för nästa del att säga upp sin medverkan. Denna gången var det en oljeslang till styrservon som har spruckit, detta ledde naturligtvis till att pumpen skar... KUL!!!
En lite roligare sak är att jag kommer vara på Bimmers of sweden på Mantorp park 26 maj!!
Ja, shit happens... Kommer nog bli asnice, hoppas det blir sol bara..
Jag var på Bimmers of Sweden för 2 år sen med några polare från Västerås, fyfan vad mycket folk det var och väldigt många bilar. Tror att det var över 300 BMWs som var på plats
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Ja, shit happens... Kommer nog bli asnice, hoppas det blir sol bara..
Jag var på Bimmers of Sweden för 2 år sen med några polare från Västerås, fyfan vad mycket folk det var och väldigt många bilar. Tror att det var över 300 BMWs som var på plats
Ja, sista träffen var dom 500st. Nu när det är BoS och Schmiedmann så lär det nog bli några fler...
Inväntar våren, typ... Nämen jag har planer på att byta strålkastarna till dessa: Det är ju inte lika bra kvalitet men jag tycker dom är jävligt snygga. Tror dom kommer passa bra på min front. Sen ska jag köpa nya tygmattor och förhoppningsvis alu. pedaler. Sen när snön har smält undan och vägarna är rena och sopade ska jag lackera rostlagningen och byta framruta