Bilen är TILL SALU!! Se sida 19 för info.. Efter att jag sålt min 325 så var det dags att skaffa nåt lite finare. BMW freak och racing förare som man är, så var en 328 ganska given. Hade siktet inställt på en silvergrå men när... Visa mer
Riktigt snygga lyktor, kommer göra susen på din bmw! Håller du till i A-bro och mekar med bilen? Tyckte jag kände igen bakrunden, bor där själv nämligen Denna tråd skall följas
Riktigt snygga lyktor, kommer göra susen på din bmw! Håller du till i A-bro och mekar med bilen? Tyckte jag kände igen bakrunden, bor där själv nämligen Denna tråd skall följas
Tackar! Ja, jag brukar vara där. "Vi" håller ju på med motorsport i familjen så det är vår "race-verkstad".
Tackar! Ja, jag brukar vara där. "Vi" håller ju på med motorsport i familjen så det är vår "race-verkstad".
Aah va trevligt Då lär man se dig många ggr där Lycka till med projektet! / Jonas
Tjena! Två glada nyheter idag.. På söndag blir det vår ute och jag har fått på de nya lyktorna fram!
Är riktigt nöjd själv, blev precis som jag tänkt mig och bytet gick i stort sett problemfritt, kul att man fick uppleva det också!
Ett exempel på varför jag gillar att meka bmw: Det tog 10 min att ta bort hela den första lyktan fram (första gången jag gör det), den andra tog 3 min. Vissa bilar tar det ju 30 minuter att byta halvljuslampa i...
Och så här blev det tillslut. Ska man vara kritisk så var passformen inte helt 100% vid blinkersen, men det syns knappt såå... Vem bryr sig!