Bilen är TILL SALU!! Se sida 19 för info.. Efter att jag sålt min 325 så var det dags att skaffa nåt lite finare. BMW freak och racing förare som man är, så var en 328 ganska given. Hade siktet inställt på en silvergrå men när... Visa mer
Styrväxeln kom hem så den byttes, och jag måste säga det... VILKEN JÄVLA SKILLNAD!! Som en helt annan bil fast mer awesome än innan!
Den blev tvättad idag med så den är ren imorgon när min farbror ska polera och vaxa den.
Men vilken dag i verkstan hittar man inte ett problem.. Denna gången var det gummibälgen till insuget som hade de största hål jag sett i en gummibälg..
Oh härligt! Ska bli kul att höra hur det låter! Själv så blev allt pannkaka för mig när jag packade upp min Supersprint ljuddämpare idag för montering, väldigt kul att det har blivit tappat under leverans! Blir lite arg på sig själv att man inte packade upp allt för typ två veckor sedan när det kom!.. men men, jag får titta på alla andra fina bimmers på söndag på mantorp park!
Oh härligt! Ska bli kul att höra hur det låter! Själv så blev allt pannkaka för mig när jag packade upp min Supersprint ljuddämpare idag för montering, väldigt kul att det har blivit tappat under leverans! Blir lite arg på sig själv att man inte packade upp allt för typ två veckor sedan när det kom!.. men men, jag får titta på alla andra fina bimmers på söndag på mantorp park!
Fy faan vad tradigt! Var faktiskt lite orolig för det när jag såg min låda när den kom hem! Den var lite rynkig om man säger så... Vilken tur att det är 2 träffar i år då!
Precis, jag kan nog ta bimmern till Eskilstuna, men det hade ju vart kul att åka den nu i helgen på hemmaplan.
Kan förstå det.. Är den gamla ljuddämparen paj lr?
Inte själva ljuddämparen men "avgasflänsarna" var genomrostade, de där brickorna som man drar fast ljuddämparn med. Tror de kallades avgasflänsar i alla fall.
... Jag fick nämligen tankar om att byta bil! Anledningen till detta är att jag har lagt ner väldigt mycket arbete på bilen. Så nu är bilen i väldigt bra kondition!
Så istället för att förstöra bilen med salt i vinter så är det nog bättre att nästa lyckliga ägare kan ta hand om den..
Med detta sagt så är det fritt fram att lägga bud på bilen! OBS: Skicka PM