Bilen är TILL SALU!! Se sida 19 för info.. Efter att jag sålt min 325 så var det dags att skaffa nåt lite finare. BMW freak och racing förare som man är, så var en 328 ganska given. Hade siktet inställt på en silvergrå men när... Visa mer
Jag vet att det har tagit jävligt lång tid att få upp bilder på resultatet men jag har haft dåligt med tid pga tenta period på universitet. Men här är bilder:
Jag var tvungen att ha bilen och lackeraren hade inte tid, så vi sprayade bilen med burk, så det inte rostar under vintern. Så blir det slutspackling och lackering till våren.
Senaste veckan har motorn gått lite kass precis när man startar, sen går den fint. Så jag åkte till en bekant som pluggade in en dator. Visade sig vara en vevaxelgivare och en lambdasond som bråkar...
Idag har jag bytt vevaxelsensorn och lambdasonden så nu går den som en klocka. Den startar som den ska och när jag varvar så svarar den som den ska sen vet i faan om den inte blev lite piggare!
Har kollat igenom hela projektet och det ser bra ut men tyvärr han är lite för hög
Gillar dock lysena för dom är rätt ovanliga och betydligt snyggare än dom vanliga oneblock lysena.
Kul att du gillar den! Den kommer vara brukis ett par år till sen blir det bl.a. coilisar! Håller med, men ska byta blinkers till dom med mindre reflektor. Jag tycker det ser lite cp ut när blikers-reflektorn är större än hel-och halvljus reflektorerna... Rösta gärna!
Nu har man spenderat pengar på andra ett tag och kan börja fokusera på sig själv. Idag har jag nämligen beställt tid för toning av bak och sidorutor bak på bilen. Kommer nog bli riktigt grymt. Efter som bilen har helsvart inredning blir det ganska ljus toning. Han kallade det för "20", antar att det är %...
Nja... Tror inte det för han kallade en mörkare för "50".. Han sa att det skulle kosta 2400:- Andra företag skulle ha 3500:- Så tyckte det var ganska billigt..