Jag vet, men det är nog den bittra sanningen tyvärr Bara jag som är så jävla kluven angående vinterdäck eller? har sommardäck på med vet inte om jag ska byta till vinter igen -.-
Ser ut att komma en rejäl kocka med snö ikväll, Imorgon ser dock vädret kanon ut, lite kallt men bra
Sen tänkar man till lite... Snö idag/ikväll/inatt och grova minusgrader imrn! Det kan bara bli två saker av det, antingen snö på backen eller väldigt isig väg, om dom inte saltar, men inte fasen vill man köra i salt..
Ser ut att komma en rejäl kocka med snö ikväll, Imorgon ser dock vädret kanon ut, lite kallt men bra
Sen tänkar man till lite... Snö idag/ikväll/inatt och grova minusgrader imrn! Det kan bara bli två saker av det, antingen snö på backen eller väldigt isig väg, om dom inte saltar, men inte fasen vill man köra i salt..
Tyvärr men jag hoppar elmia i år
Det lutar faktist åt det hållet för min del med.... tänker INTE byta sulor och tänker inte köra i salt med sommar fälgarna....
Bra väder? Det är massor snö på backen i min trädgård här hemma, med tanke på minusgraderna inatt och imrn så lär den inte försvinna... Annars är sol och minusgrader väldigt bra, speciellt när man vill åka skidor & bli brun på en gång