mmysen skrev:just därför vi alla ska dit och glänsa
rolle23 skrev:hur många bilar blir det ikväll ?
Vinne skrev:Samkörning från MalmöJägersro travbanaVi ses 18:30. Och kör strax innan 19:00
maxxxad skrev:Vinne skrev:Samkörning från MalmöJägersro travbanaVi ses 18:30. Och kör strax innan 19:00Sammkör med oss i lödddeköpinge. Max hamburgare halv åtta ca. Vi är rätt många
Transporter89 skrev:maxxxad skrev:Vinne skrev:Samkörning från MalmöJägersro travbanaVi ses 18:30. Och kör strax innan 19:00Sammkör med oss i lödddeköpinge. Max hamburgare halv åtta ca. Vi är rätt många När kör ni förbi milstolpen?? jag kan hänga med därifrån
maxxxad skrev:Transporter89 skrev:maxxxad skrev:Sammkör med oss i lödddeköpinge. Max hamburgare halv åtta ca. Vi är rätt många När kör ni förbi milstolpen?? jag kan hänga med därifrånDet vet vi inte beror.på när vi kör.
Transporter89 skrev:maxxxad skrev:Sammkör med oss i lödddeköpinge. Max hamburgare halv åtta ca. Vi är rätt många När kör ni förbi milstolpen?? jag kan hänga med därifrån
maxxxad skrev:Sammkör med oss i lödddeköpinge. Max hamburgare halv åtta ca. Vi är rätt många
Transporter89 skrev:maxxxad skrev:Transporter89 skrev:När kör ni förbi milstolpen?? jag kan hänga med därifrånDet vet vi inte beror.på när vi kör.oki hade varit nice om man kunde sam köra om du vill skica ditt nummer i PM elr jag kan skicka min så så kan vi höras ner ni e i närheten
maxxxad skrev:Transporter89 skrev:När kör ni förbi milstolpen?? jag kan hänga med därifrånDet vet vi inte beror.på när vi kör.
Transporter89 skrev:När kör ni förbi milstolpen?? jag kan hänga med därifrån
Clintan66 skrev:Transporter89 skrev:maxxxad skrev:Det vet vi inte beror.på när vi kör.oki hade varit nice om man kunde sam köra om du vill skica ditt nummer i PM elr jag kan skicka min så så kan vi höras ner ni e i närhetenKom till Milstolpen C:a 19,15 Alen, så kan vi vänta in dem. Vinne skulle lämna Malmö 19,00.
Transporter89 skrev:maxxxad skrev:Det vet vi inte beror.på när vi kör.oki hade varit nice om man kunde sam köra om du vill skica ditt nummer i PM elr jag kan skicka min så så kan vi höras ner ni e i närheten
maxxxad skrev:Det vet vi inte beror.på när vi kör.
maxxxad skrev:mmysen skrev:just därför vi alla ska dit och glänsa Blåa ögon?Singel? ;-) Hahaha.