Inför: Meet of the Month #1 2012-05-05 Norrköping Uppdate 2012-03-13

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
11 april 2012 · 419 Inlägg

Kan det gillas vart är knappen.....

jessicas skrev:
Kommer väl med nya pärlan. smile

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Zeero
12 april 2012 · 129 Inlägg

Snart är det dags! smile

Oldsmobile Holiday 98 "Miss Molly" (1956)
kleinis
12 april 2012 · 253 Inlägg

Är det på kolmådrens parkering som man får leka av sig utan att behöva vara nervös över farbror blå ? har bara varit Ica o då har dom varit i farten ordentligt. och så vill man ju vara en bit ifrån alla fina bilar.

Subaru Impreza "RWD Imprezan" (1999)
audi_a4_quattro
12 april 2012 · 570 Inlägg

Zeero skrev:
Snart är det dags! smile

fan va härligt wink kul att mitt ljud bygge från audin va med i filmen wink 1,50 wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
TurboTias Permanently Banned
12 april 2012 · 343 Inlägg

kleinis skrev:
Är det på kolmådrens parkering som man får leka av sig utan att behöva vara nervös över farbror blå ? har bara varit Ica o då har dom varit i farten ordentligt. och så vill man ju vara en bit ifrån alla fina bilar.

Dom kommer dit med. Du får passa på när dom inte ser bara..

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
BMW 330d "M Performance" (2016)
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
kleinis
12 april 2012 · 253 Inlägg

TurboTias skrev:

kleinis skrev:
Är det på kolmådrens parkering som man får leka av sig utan att behöva vara nervös över farbror blå ? har bara varit Ica o då har dom varit i farten ordentligt. och så vill man ju vara en bit ifrån alla fina bilar.

Dom kommer dit med. Du får passa på när dom inte ser bara..

okej vi får fixa en plats där dom inte är på smile

Subaru Impreza "RWD Imprezan" (1999)
reacha Team Radioactive
12 april 2012 · 166 Inlägg

ses där ! smile

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
barenhoff TEAM RADIOACTIVE
12 april 2012 · 467 Inlägg

kleinis skrev:
Är det på kolmådrens parkering som man får leka av sig utan att behöva vara nervös över farbror blå ? har bara varit Ica o då har dom varit i farten ordentligt. och så vill man ju vara en bit ifrån alla fina bilar.

kom dit tidigt så ska du se att det är lugnt, tar en stund för dem att komma dit om dem ens bryr sig.
sist kom dem när vi skulle åka inåt endå

kleinis
12 april 2012 · 253 Inlägg

barenhoff skrev:

kleinis skrev:
Är det på kolmådrens parkering som man får leka av sig utan att behöva vara nervös över farbror blå ? har bara varit Ica o då har dom varit i farten ordentligt. och så vill man ju vara en bit ifrån alla fina bilar.

kom dit tidigt så ska du se att det är lugnt, tar en stund för dem att komma dit om dem ens bryr sig.
sist kom dem när vi skulle åka inåt endå

okej då ska jag försöka att komma i tid så ni får en bil till o kolla på smile brukar ju bara svårt när man ska börja tvätta bilen sekunderna innan smile

Subaru Impreza "RWD Imprezan" (1999)
VolvoXet Bas älskare
12 april 2012 · 716 Inlägg

5.e maj.. fan jag har ju körkort runt den 14-15e kanske tongue blir 18 den 13.e.. HAHA tongue Men kommer nog ner ändå med syrran

Volvo 744 (1988)
CarpeDiem German Engineering
12 april 2012 · 9 081 Inlägg

Skoj att MoM #1 kommer igång, men tyvärr krockar det med lagligt streetrace i Västerås.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
The_Bunny
12 april 2012 · 246 Inlägg

kleinis skrev:

TurboTias skrev:

kleinis skrev:
Är det på kolmådrens parkering som man får leka av sig utan att behöva vara nervös över farbror blå ? har bara varit Ica o då har dom varit i farten ordentligt. och så vill man ju vara en bit ifrån alla fina bilar.

Dom kommer dit med. Du får passa på när dom inte ser bara..

okej vi får fixa en plats där dom inte är på smile

Dra upp ett STORT party tält så ser dom inte !

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
kleinis
12 april 2012 · 253 Inlägg

The_Bunny skrev:

kleinis skrev:

TurboTias skrev:

Dom kommer dit med. Du får passa på när dom inte ser bara..

okej vi får fixa en plats där dom inte är på smile

Dra upp ett STORT party tält så ser dom inte !

Burnout tältet var en bra ide men frågan är om dom kommer o stanna utanför eller gå in .

nej vi får vara lunga o fina så vi får ha träffar utan att det ska bli stora problem med polisen, det är ju redan svårt att hålla sig sams med farbror blå. Vilket jag tycker är tråkigt då förstörelse oftast brukar ske på kvällar då det inte är träffar.

Subaru Impreza "RWD Imprezan" (1999)
The_Bunny
12 april 2012 · 246 Inlägg

kleinis skrev:

The_Bunny skrev:

kleinis skrev:

okej vi får fixa en plats där dom inte är på smile

Dra upp ett STORT party tält så ser dom inte !

Burnout tältet var en bra ide men frågan är om dom kommer o stanna utanför eller gå in .

nej vi får vara lunga o fina så vi får ha träffar utan att det ska bli stora problem med polisen, det är ju redan svårt att hålla sig sams med farbror blå. Vilket jag tycker är tråkigt då förstörelse oftast brukar ske på kvällar då det inte är träffar.

Vi tar väll inträde för alla klädda i blått?

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
kleinis
12 april 2012 · 253 Inlägg

The_Bunny skrev:

kleinis skrev:

The_Bunny skrev:

Dra upp ett STORT party tält så ser dom inte !

Burnout tältet var en bra ide men frågan är om dom kommer o stanna utanför eller gå in .

nej vi får vara lunga o fina så vi får ha träffar utan att det ska bli stora problem med polisen, det är ju redan svårt att hålla sig sams med farbror blå. Vilket jag tycker är tråkigt då förstörelse oftast brukar ske på kvällar då det inte är träffar.

Vi tar väll inträde för alla klädda i blått?

helt klart detta lär betala böterna man får sedan :S

Subaru Impreza "RWD Imprezan" (1999)
salmonizer Odåga
12 april 2012 · 45 Inlägg

vetefan om man inte ska ta och försöka ta sig neråt... smile

huvudsaken är inte att kämpa väl utan att vinna :)
Nissan King cab "Little Nellie" (1989)
The_Bunny
12 april 2012 · 246 Inlägg

kleinis skrev:

The_Bunny skrev:

kleinis skrev:

Burnout tältet var en bra ide men frågan är om dom kommer o stanna utanför eller gå in .

nej vi får vara lunga o fina så vi får ha träffar utan att det ska bli stora problem med polisen, det är ju redan svårt att hålla sig sams med farbror blå. Vilket jag tycker är tråkigt då förstörelse oftast brukar ske på kvällar då det inte är träffar.

Vi tar väll inträde för alla klädda i blått?

helt klart detta lär betala böterna man får sedan :S

Och där kom pessimisten som tror att detta var allvarligt... big_smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Imson
12 april 2012 · 407 Inlägg

salmonizer skrev:
vetefan om man inte ska ta och försöka ta sig neråt... smile

Klart du ska ner, en annan ska ju ner så jag tycker du ska ner wink

Bicce
13 april 2012 · 90 Inlägg

Om de nu blir att sätta upp soppsäckar och sådär så ställer jag upp på städning efteråt.

Och angående lekande på kolmården's parkering så går de finfint wink la lite lakrits med corvetten på sista träffen förra året har jag för mig wink vore kul om nån möjligtvis hade nån bild på de!

Volvo 744 "Samantha" (1988)
Bicce
13 april 2012 · 90 Inlägg

Om de nu blir att sätta upp soppsäckar och sådär så ställer jag upp på städning efteråt.

Och angående lekande på kolmården's parkering så går de finfint wink la lite lakrits med corvetten på sista träffen förra året har jag för mig wink vore kul om nån möjligtvis hade nån bild på de!

Volvo 744 "Samantha" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang