2091
Sök

T5Raktor - Hur man räddar en 855 T5R

bilfamiljen @facebook
94 Inlägg
5 maj 2012
Jag följer också, men brukar inte kommentera. Så nog borde du ha kvar den även om det inte är så många som kommenterar (;

Kika gärna in mitt projekt - Ford Sierra XR4i, busbilsbygge!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=305735

1 679 Inlägg
5 maj 2012
En av dom bättre trådar jag läser just nu smile

820 Inlägg
5 maj 2012
Trådstartare
oj förlåt haha..kändes lite som att jag prata med mig själv ett tag här..men då burnar vi vidare då..

820 Inlägg
5 maj 2012
Trådstartare
var det nån som hade nåra original glas då?

820 Inlägg
5 maj 2012
Trådstartare
glöm det..glasen är till salu för 5 - 600 spänn splitter nya, hitta en kille på nätet som säljer original glas för 180 spänn styck hehe..

Pim_Pim
5 maj 2012
Du har verkligen fixat till 850in nu, var ju ett riktigt vrak i början. smile

820 Inlägg
5 maj 2012
Trådstartare
Pim_Pim skrev:
Du har verkligen fixat till 850in nu, var ju ett riktigt vrak i början. smile

hehe jo skulle ha sett den när jag hämta den då..men tackar..jag kämpar på, all budget är spräckt nu så det är bara och ösa på för nöjjets skull, och inte tänka på hur mycket man skulle kunna få för den vid försäljning, som jag gjorde förut. big_smilebig_smile

MoffeGreven
5 maj 2012
Lägg ut en film nu snart! tongue

820 Inlägg
5 maj 2012
Trådstartare
MoffeGreven skrev:
Lägg ut en film nu snart! tongue

jaja hehe har hittat en raka man kanske kan får vara ifred på..så får sambon hålla i kameran hehe

2 788 Inlägg
948 Inlägg
5 maj 2012
Angående srs lampan det skulle inte gå att bygla den till oljetrycks lampan på instrumenteringen för när du startar den så slocknar den ju samtidigt som oljetryckslampan smile

230 Inlägg
5 maj 2012
TobbeTT skrev:
Angående srs lampan det skulle inte gå att bygla den till oljetrycks lampan på instrumenteringen för när du startar den så slocknar den ju samtidigt som oljetryckslampan smile

skulle precis skriva de tongue har snackat om de med några kompisar som abs lampan och diverse saker som inte får lysa när man bessar men ingen som jag känner haf gjort de smile

1 534 Inlägg
5 maj 2012
Jag har precis tittat igenom hela tråden, sida för sida och måste säga att det är väldigt kul att se förvandlingen.
Volvo är inte ett av mina favoritmärken, men detta projekt var väldigt intressant att följa, jag hoppas du fortsätter i samma stil.

Vet inte vad du har för anledning till att byta ut "US-blinkersen", men jag tycker dom passar rätt så bra, mkt bättre än "original-blinkers", behåll dom gärna på.

820 Inlägg
6 maj 2012
Trådstartare
volvo-nissen skrev:
TobbeTT skrev:

skulle precis skriva de tongue har snackat om de med några kompisar som abs lampan och diverse saker som inte får lysa när man bessar men ingen som jag känner haf gjort de smile

jopp, om det inte går att släcka den med diagnosen så var nåt sånt jag tänkte göra, orka hålla på med detta typ..hehehe

820 Inlägg
6 maj 2012
Trådstartare
jetta16v skrev:
Jag har precis tittat igenom hela tråden, sida för sida och måste säga att det är väldigt kul att se förvandlingen.
Volvo är inte ett av mina favoritmärken, men detta projekt var väldigt intressant att följa, jag hoppas du fortsätter i samma stil.

Vet inte vad du har för anledning till att byta ut "US-blinkersen", men jag tycker dom passar rätt så bra, mkt bättre än "original-blinkers", behåll dom gärna på.

ja jo vet inte, det bästa vore ju att ha ett originalglas som är som ett us glas, originalglaset ser coolare ut mot allt det svarta..men ja fan hehe jag vet inte...vi får se, har säkert ändrat mig igen om nån dag.

820 Inlägg
6 maj 2012
Trådstartare
jonnielahti skrev:
du blev av med bmwn fort där, hehe big_smile

haha nä admin blev arg när jag hade till salu på den så den blev offlinad, tog bort skiten bara..

820 Inlägg
7 maj 2012
Trådstartare
tuffade bort till volvo nyss och fick färgkoden till Titanfälgarna: Antracit 932 heter den, om nån funderade på det som mig? hmm

trollis
7 maj 2012
kan alltid vara bra att veta tongue

820 Inlägg
7 maj 2012
Trådstartare
trollis skrev:
kan alltid vara bra att veta tongue

jaopp 80 kr för en liten burk hos volvo, 250 kr i en stor + klarlack på nån färghandel som kan blanda den på burk.

trollis
7 maj 2012
inte så farligt faktiskt smile

Sök