1809
Sök

T5Raktor - Hur man räddar en 855 T5R

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
14 juli 2012
744GLT skrev:
Extrazz skrev:
Hur står de till då? Du får ju ge mig en åktur snart tycker jag tongue

http://i.imgur.com/BtMJh.jpg

Fick ett ryck och hämtade en bil innan med så wink

det ser dock ut som statoil bollebygd wink

Haha...

820 Inlägg
16 juli 2012
Trådstartare
hehehehhe

Amatör
155 Inlägg
16 juli 2012
Har läst igenom hela tråden nu smile Grymt bra jobbat måste jag säga! Prem lagd tongue

Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=257352
Jag är ju inte dum egentligen, jag har bara otur när jag tänker :P

820 Inlägg
17 juli 2012
Trådstartare
NabboR91 skrev:
Har läst igenom hela tråden nu smile Grymt bra jobbat måste jag säga! Prem lagd tongue

aah coolt.. ja av nån anledning så ser ja inte när folker skriver på min tråd..så jag ber om ursäkt att jag är seg att svara!smile

Amatör
155 Inlägg
17 juli 2012
masseT5R skrev:
NabboR91 skrev:

aah coolt.. ja av nån anledning så ser ja inte när folker skriver på min tråd..så jag ber om ursäkt att jag är seg att svara!smile

De e lugnt tongue

Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=257352
Jag är ju inte dum egentligen, jag har bara otur när jag tänker :P

155 Inlägg
17 juli 2012
Precis läst igenom hela tråden. Grymt jävla jobb du har lagt ner på bilen!
Funderar du på att sälja T5an eller lägga ner tråden igen kommer ja upp till dig och sparkar dig på kottarna. wink

Visst e det för jävla gott med kass rygg? Har själv precis blitt bättre efter 5 dagar och ja ja gick till mr knotknakare som försökte döda mig, tror jag eller det kändes som det ialla fall smile

Ska nog ner i mitt lilla garage imorgon å fortsätta på min 740 tic så den blir laglig nån gång.

Å självklart läggs det en prem på tråden.

Mein Auto ist nicht wie Ihr Auto, Ihr Auto ist ein Leichenwagen!

418 Inlägg
18 juli 2012
Skriver typ samma som ovanstående..
Fan ta dig om du försöker lägga ner igen nu när jag sträckläst och lagt pren.
Har bara dryga timmen ner till dig så då får du spö wink

skämt åsido, man blir fan glad när man ser nån som verkligen lägger lite tid på såna här vagnar.
man ser aldeles för många skrothögar som rullar runt!

nån som kan tipsa om hur man snabbt får budget att köpa en sjysst 855a får gärna hojta wink

820 Inlägg
19 juli 2012
Trådstartare
haha ja nä den blir kvar..vi hade hit en mäklare på lyan som ska säljas, så den har gått upp så bra mycket att jag kan behålla bilen endå...

att jag är lite icke aktiv nu är att vi måste få klart all målning på lägenheten, innan den ska gå ut på annonns om ca 1 vecka hehe..men efter det blir det drag i luckan igen!

230 Inlägg
21 juli 2012
masseT5R skrev:
haha ja nä den blir kvar..vi hade hit en mäklare på lyan som ska säljas, så den har gått upp så bra mycket att jag kan behålla bilen endå...

att jag är lite icke aktiv nu är att vi måste få klart all målning på lägenheten, innan den ska gå ut på annonns om ca 1 vecka hehe..men efter det blir det drag i luckan igen!

fan vad gött att höra!!

820 Inlägg
21 juli 2012
Trådstartare
förfan hehe..

PS: hatar tapeter..smile

230 Inlägg
21 juli 2012
masseT5R skrev:
förfan hehe..

PS: hatar tapeter..smile

hahaha ja de e ingen kompis som blir långvarig..

820 Inlägg
29 juli 2012
Trådstartare
Liten uppdatering, inga bilder dock.

slipat fälgarna på den lilla tid jag har..sen gick bilen inte så bra på KN filtret som det visade sig, nu när det har varit så varmt så börja bilen gå fett å ha sig, provade att behålla underdelen på luftfilterboxen, den som har luftröret från fronten, knöddde ner ett konat JR filter ner där...nu går bilen som ett skott igen OCH sluta dra så jäkla mycke soppa som den börja göra..

var ut med den igår kväll när det bara var runt 12 grader, det händer saker hehehe

820 Inlägg
29 juli 2012
Trådstartare
ja just det ja..kommer snart en jätteuppdatering när jag tänkte rycka ur motorn en sväng igen, ska byta låda och limma om oljetråget som har börjat droppa lite på klassiskt vis, sen ska det nya avgashuset på turbon dit..men det tar jag nog före motorlyftet.

over and out!

418 Inlägg
29 juli 2012
Jag vet ju vem jag ska fråga om råd när man får tag i en 850 sedan wink
bra slitet!

820 Inlägg
29 juli 2012
Trådstartare
hehe jo är bara att tjoa till det hehe

820 Inlägg
8 augusti 2012
Trådstartare
Tjipp..vill hjälpa en polare lite, är det nån som har motorfästen å tråg till en 960?

198 Inlägg
8 augusti 2012
LMR säljer motorfästerna som tydligen är "bättre" än 960 fästen. (Kanske överdrivet och säga bättre) Men dom har så man slipper bygga om AC.. Tråg finns det en kille på blocket som är kortade men det är högt pris på det

Turbo är ett måste!

820 Inlägg
8 augusti 2012
Trådstartare
coolt kollar där då..tackar!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
26 augusti 2012
Har precis läst igenom heeela tråden, och bra jobbat säger jag bara! smile
Lägger prem med smile

R1 3 ツ
└┼┤