4082
Sök

Detta är så bara rätt!! NI måste bara LÄSA :D

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
30 mars 2012
Trådstartare
hittade ett inlägg idag..

Mer rätt kan kaptenen inte göra big_smile   helt klart bäst big_smile

En 50 - något årig ​​vit kvinna kom till sin plats på en fullsatt flygning och omedelbart ville inte sätet. Sätet var bredvid en svart man. Äcklad, kallade kvinnan omedelbart flygvärdinna och krävde en ny plats. Kvinnan sa: "Jag kan inte sitta här bredvid denna svart man." Kampen skötare sade: "Låt mig se om jag kan hitta en annan plats." Efter kontroll, återvände flygvärdinna och förklarade "Frun, det finns inga fler platser i ekonomin, men jag kommer att kolla med kaptenen och se om det finns något i första klass." Ca 10 minuter gick och flygvärdinna tillbaka och konstaterade "Kaptenen har bekräftat att det inte finns fler platser i ekonomin, men det finns en i första klass. Det är vår företagspolicy att aldrig flytta en person från ekonomi till första klass, men är att det skulle vara någon sorts skandal att tvinga en person att sitta bredvid en obehaglig person, enades kaptenen att göra övergången till första klass. "Innan kvinnan hann säga något, pekade den åtföljande till den svarta mannen och sade: "Därför herre, om du skulle så vänligt hämta personliga tillhörigheter, vill vi att flytta dig till komforten i första klass kaptenen inte vill dig att sitta bredvid en obehaglig person. "Passagerarna i stolarna började närheten till applåder medan vissa gav en stående ovation.

Forummoderator
10 576 Inlägg
30 mars 2012
Perfekt för din garaget-blogg

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök