haha rolig tråd, har mailat några nu så får vi väll se om jag får några svar
Vad maila du för några?
har mailat ca 50st hittills och följande har jag fått bekräftat ifrån att dom ska skicka: Elkedjan biltema cloetta gopro michelin klracing jula pirelli good year abu garcia OLW scstyling bauhaus bridgestone dalhems bakaxeldelar
16st än så länge. vi får väll se vad som dimper ner i postlådan dom kommande dagarna kan väll lägga upp en bild i slutet av veckan om det hinner komma ett gäng
haha rolig tråd, har mailat några nu så får vi väll se om jag får några svar
Vad maila du för några?
har mailat ca 50st hittills och följande har jag fått bekräftat ifrån att dom ska skicka: Elkedjan biltema cloetta gopro michelin klracing jula pirelli good year abu garcia OLW scstyling bauhaus bridgestone dalhems bakaxeldelar
16st än så länge. vi får väll se vad som dimper ner i postlådan dom kommande dagarna kan väll lägga upp en bild i slutet av veckan om det hinner komma ett gäng
Najs ! Aa gör så Jag har en hel låda med klibbor hemma Vill dock ha JDM klibbor, dom brukar alltid vara fett snygga
gissa om jag blev förvånad när jag kom hem och öppnade postlådan så var den proppfull med brev sen låg det ytterligare några stora brev utanför dörren också kommer upp bilder snart på allt