Bilköp - Beslutsångest Nissan GT-R 2010 vs Audi R8

AndreasS
3 maj 2012 · 36 Inlägg

Har kört R8, mycket fin bil. Har dock lite svårt för utseendet. Ytterst välbalanserat, men den V8 jag körde var klart undermotoriserad. Jag äger en GT-R och vet vad jag pratar om - kan du så köp en! Jag har kört Ferrari F430, Gallardo, you name it men GT-Ren är den som imponerat mest på mig.

kannebanne
4 maj 2012 · 2 046 Inlägg

matteeee skrev:

kannebanne skrev:
Drar in min åsikt här med... R8 med v10 blir bara fel, lambo + audi = dålig kombination, thats it, förstår dig varför du ska ha v8an isf wink Sen så kan du ju mtm trimma den och då kommer den gå som fan. Tycker gtren e lite ful, medans r8an har en mer agressiv look, någon skrev där uppe, q7 + r8, jadu... Hade varit en riktig dröm! R8an blir aldrig fel, och så slipper man sån chingchong teknik i navin så man fattar nada, go tyskt or go home wink

Har du provat en R8 V10? Gör det och du ångrar vad du sagt. Helvete vad go bil!! smile O jag tycker nog att lambo + audi är en bra kombination smile

Nädu, en bekant har den nya rs6an som gått 4000 mil, bara klyddat, gått sönder som bara den! Men den har jag prövat och den går som fan, kan dock tänka mig att r8an med v10 går som ett svin! Skulle dock vilja pröva en.. Kommer nog i framtiden!! big_smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
PerfectionR Japanese Engineering
4 maj 2012 · 690 Inlägg

Till er som säger att GTR/Nissan bara handlar om elektronik.
Denna racebil följer speciella regler som gör att bilen saknar allt elektroniskt, den vann ganska stort mot bilar som Porsche, Mosler (!) och Ferrari. Detta var GT Cup i England. Nissans racing historia fortsätter.

http://forumbilder.se/images/db201295526PM0f73.jpg

Senast redigerat av PerfectionR (4 maj 2012)

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
baltis
5 maj 2012 · 1 948 Inlägg

PerfectionR skrev:

baltis skrev:

PerfectionR skrev:

VR38 är motorns namn, en numera väldigt känd motor bland japan entusiaster på grund av tekniken, potentialen, driftsäkerheten och monteringen som sker av de bästa Nissan experterna på planeten.

Du är nog ingen "riktig" bilentusiast och därför har du svårt att se arbetet bakom aerodynamiken. Tror du framskärmarna ser ut som de gör för att det ska se snyggt ut? Tror du taket ser ut som det gör på grund av utseendet? Tror du vingen är i perfekt linje med med nyckeldelarna på karossen för skojs skull?

Hela karossen utvecklades efter funktion och prestanda.

BW står för BorgWarner, lådan i GTRen är en av de mest avancerade lådorna för gatbilar.

Att säga att en viss bil är för folk som har "litet kön" visar att du inte är mogen nog att diskutera bilar på Sveriges största bilforum smile

Haha, ne jag är ingen riktigt bilentusiast bara för att jag egentligen mest brinner för 2 st biltillverkar, dom andra är intressanta, men inte så jag läser på vad det är för motorbeteckning och vem som tillverkar växellådan...
Tycker det är roligare att använda bilar än att läsa och plugga in fakta om dom big_smile

OM bilen var byggd med enbart aerodynamik osv. i åtanke... varför finns det då ett baksäte i bilen för? Jag tycker personligen att bilen är ganska ful, däremot så blir det av någon anledningen lite snyggare när man vet hur snabbt den går...
För inte kan du väl påstå att om bilen endast hade haft 150hk och framhjulsdrift så hade den varit lika snygg?

Personligen anser jag även att manuell växellåda är lite roligare/mer sport. Men visst önskar även jag att jag ibland bara heövde trycka på en knapp och 20ms så hade jag en ny växel utan att behöva röra varesig på fötterna eller händerna.

Och du ska inte ta mig på orden, finns säkert dom med jätte stort kön som ändå inte klarar att bli omkörd av en bil som på pappret borde gå saktare än deras men eftersom det sitter än bättre förare i den bilen så går den helt enkelt snabbare.


Men du har nog helt rätt att en riktig bilentusiast är man inte förens man har koll på modellbeteckningar på varje motor, växellåda, transaxel, hjullager och sist men inte minst torkarblad som sitter på ALLA bilar som serietillverkas idag samt 10(räcker det?) år tillbaka i tiden...

Du förstod inte vad jag menade. Du behöver inte kunna beteckningar och koder på allt men du borde kunna se hur mycket jobb som är nedlagt på den bilen. En annan väldigt aerodynamiskt utvecklad bil är LFA som är ännu tydligare än GTR, kolla på den så kanske du förstår vad jag menar.

Om du dock har lite mer information om en viss bil innan du kritiserar den så riskerar du inte att få någon som mig på dig. Jag kommer med bekräftad fakta och du fortsätter att kritisera bilens aerodynamik.

Hela iden var ju att ha en fyrsitsig, fyrhjulsdriven, högteknologisk bil som går runt kurvor. Visst de kunde använt en Radical kaross utan framruta och kört helt utan elektronik. Bilen skulle varit snabbare då men det finns gränser. Hoppas du förstår vad jag menar.

Lådan i GTRen handlar om PRESTANDA, det handlar om bästa möjliga resultat och det är omöjligt för en människa att växla lika snabbt som en blöt dubbelkopplings låda som dessutom är en av världens mest avancerade.

Ska vi diskutera vem som är en riktigt bil entusiast? Som sagt du behöver inte kunna koder och beteckningar men en sann bilentusiast förstår sambandet mellan form och funktion, en sann bilentusiast kan dra enkla logiska och smarta slutsatser utifrån det ögat ser utan att använda kön som exempel eller använda överdrivna och ologiska exempel.
En sann bilentusiast har ett brett sinne för olika modeller, former, tekniker, kulturer etc och håller sig inte till en eller två märken och hatar alla andra.

Jag kan fortsätta skriva om en "riktigt" bil entusiast om du vill?

... och en sann bilentusiast måste väll även kunna säga att man inte gillar en sak/en typ av bil?
Man måste väl inte uppskatta alla typer av bilar, motorer, växellådor osv osv osv.

Hur många därute i sverige finns det inte som brinner för gamla raggar bilar och kan ALLT om dessa, men en bil som är nyare än 10 år... den spottar dom åt... är dessa inte riktiga bilentusiaster?


Jag anser att en bil kan bli FÖR bra, skulle t.ex inte vilja "flappy pedal gearbox" i min bil... tycker om att brottas lite med växelspaken. Oavsett om det går saktare för mig att växla manuellt.

Jag uppskattar däremot nissan gtr för dess ingenjörskonst, dom har bevisat att vilken snubbe som helst som inte har någon vidare koll/förar skicklighet kan köra lika snabbt som en 911 carrera (med rutinerad förare i) runt en bana. För gtr'en e inga problem att komma 40km/h för snabbt in i kurvan, elektroniken och diffarna reder ut det åt dig... DET tycker jag är det tråkiga.

baltis
5 maj 2012 · 1 948 Inlägg

PerfectionR skrev:
Till er som säger att GTR/Nissan bara handlar om elektronik.
Denna racebil följer speciella regler som gör att bilen saknar allt elektroniskt, den vann ganska stort mot bilar som Porsche, Mosler (!) och Ferrari. Detta var GT Cup i England. Nissans racing historia fortsätter.

http://forumbilder.se/images/db201295526PM0f73.jpg

haha, sen när blev en gt3 bil samma sak som den serieproducerade bilen? big_smile JA motorn är BASERAD på samma motor som i orginalet, och JA en del av aerodynamiken hänger med... men inte dom stora bitarna (bak och frontspoiler, ser även ut som framskärmarna är breddade?).

Min åsikt står fast, audi r8 är MER SPORTBIL än nissan gtr är, att den sen är både snyggare och låter 10ggr läckrare det skadar inte heller.

Väljer du däremot mellan en m3 och en gtr... då skulle jag så klart ta gtr'en. Skulle å andra sidan aldrig köpa en m3a ny så kommer aldrig stå för det valet.

PerfectionR Japanese Engineering
5 maj 2012 · 690 Inlägg

baltis skrev:

PerfectionR skrev:
Till er som säger att GTR/Nissan bara handlar om elektronik.
Denna racebil följer speciella regler som gör att bilen saknar allt elektroniskt, den vann ganska stort mot bilar som Porsche, Mosler (!) och Ferrari. Detta var GT Cup i England. Nissans racing historia fortsätter.

http://forumbilder.se/images/db201295526PM0f73.jpg

haha, sen när blev en gt3 bil samma sak som den serieproducerade bilen? big_smile JA motorn är BASERAD på samma motor som i orginalet, och JA en del av aerodynamiken hänger med... men inte dom stora bitarna (bak och frontspoiler, ser även ut som framskärmarna är breddade?).

Min åsikt står fast, audi r8 är MER SPORTBIL än nissan gtr är, att den sen är både snyggare och låter 10ggr läckrare det skadar inte heller.

Väljer du däremot mellan en m3 och en gtr... då skulle jag så klart ta gtr'en. Skulle å andra sidan aldrig köpa en m3a ny så kommer aldrig stå för det valet.

Orkar bara inte diskutera med dig längre. Du är helt meningslös och tolkar allt på ett fel sätt och jag räknar dig fortfarande inte som en bilentusiast. Du tänker som en 10 åring, du har svårt att förstå vad folk menar och du befinner dig på fel forum.

Det förvånar mig om du vet hur en motor fungerar...

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
OpelP1
5 maj 2012 · 1 412 Inlägg

Om man hänger på ett bilforum och äger en M3 så är man väl ändå en bilentusiast.

För att svara på tråden så får jag väl rösta på audin då R35:an i mitt tycke känns lite tråkig.
R32 är ju dock lite fräck.

baltis
6 maj 2012 · 1 948 Inlägg

PerfectionR skrev:

baltis skrev:

PerfectionR skrev:
Till er som säger att GTR/Nissan bara handlar om elektronik.
Denna racebil följer speciella regler som gör att bilen saknar allt elektroniskt, den vann ganska stort mot bilar som Porsche, Mosler (!) och Ferrari. Detta var GT Cup i England. Nissans racing historia fortsätter.

http://forumbilder.se/images/db201295526PM0f73.jpg

haha, sen när blev en gt3 bil samma sak som den serieproducerade bilen? :D JA motorn är BASERAD på samma motor som i orginalet, och JA en del av aerodynamiken hänger med... men inte dom stora bitarna (bak och frontspoiler, ser även ut som framskärmarna är breddade?).

Min åsikt står fast, audi r8 är MER SPORTBIL än nissan gtr är, att den sen är både snyggare och låter 10ggr läckrare det skadar inte heller.

Väljer du däremot mellan en m3 och en gtr... då skulle jag så klart ta gtr'en. Skulle å andra sidan aldrig köpa en m3a ny så kommer aldrig stå för det valet.

Orkar bara inte diskutera med dig längre. Du är helt meningslös och tolkar allt på ett fel sätt och jag räknar dig fortfarande inte som en bilentusiast. Du tänker som en 10 åring, du har svårt att förstå vad folk menar och du befinner dig på fel forum.

Det förvånar mig om du vet hur en motor fungerar...

Du gör helt rätt, spring iväg med svansen mellan benen...

Tolkar dig på fel sätt? Jag tolkar dig på det sättet att du är väldigt trögtänkt och anser att alla människor som inte har samma typ av bilintresse som dig, dom är okunniga.

Var en man och säg istället att du hade fel, du vet bara för att man inte håller med någon så betyder det varesig att man behöver vara ovänner eller inte respektera varandra.

Fel forum? Helt klart, föredrar forum där folk inte gömmer sig bakom alias samt inte springer iväg från diskutioner.

Ta bara exemplet att du skriver att du inte orkar diskutera mer... men ändå avslutar du med ett påhopp... du sätter ribban högt.

Vet mycket väl hur en motor fungerar, monterat ihop några själv också. Är visserligen inte så insatt i variabla kamtider etc. har t.ex ingen aning om hur vanos fungerar... betyder det att jag inte är en entusiast?

Vet FLERTALET människor som äger bilar för en bit över miljonen, samt lägger ner stora summor varje på att ANVÄNDA bilen med att köra på bana MEN det mesta dom skruvar med sina bilar är att dom byter däck på dom...
Är inte dom entusiaster?

Avslutar mitt inlägg med att jag respekterar att du tycker en bil som gör dig till en bättre förare än du är är det ballaste som finns, jag uppskattar även jag den bilen men enbart för dess ingenjörskonst.

kannebanne
6 maj 2012 · 2 046 Inlägg

baltis skrev:

PerfectionR skrev:

baltis skrev:

haha, sen när blev en gt3 bil samma sak som den serieproducerade bilen? big_smile JA motorn är BASERAD på samma motor som i orginalet, och JA en del av aerodynamiken hänger med... men inte dom stora bitarna (bak och frontspoiler, ser även ut som framskärmarna är breddade?).

Min åsikt står fast, audi r8 är MER SPORTBIL än nissan gtr är, att den sen är både snyggare och låter 10ggr läckrare det skadar inte heller.

Väljer du däremot mellan en m3 och en gtr... då skulle jag så klart ta gtr'en. Skulle å andra sidan aldrig köpa en m3a ny så kommer aldrig stå för det valet.

Orkar bara inte diskutera med dig längre. Du är helt meningslös och tolkar allt på ett fel sätt och jag räknar dig fortfarande inte som en bilentusiast. Du tänker som en 10 åring, du har svårt att förstå vad folk menar och du befinner dig på fel forum.

Det förvånar mig om du vet hur en motor fungerar...

Du gör helt rätt, spring iväg med svansen mellan benen...

Tolkar dig på fel sätt? Jag tolkar dig på det sättet att du är väldigt trögtänkt och anser att alla människor som inte har samma typ av bilintresse som dig, dom är okunniga.

Var en man och säg istället att du hade fel, du vet bara för att man inte håller med någon så betyder det varesig att man behöver vara ovänner eller inte respektera varandra.

Fel forum? Helt klart, föredrar forum där folk inte gömmer sig bakom alias samt inte springer iväg från diskutioner.

Ta bara exemplet att du skriver att du inte orkar diskutera mer... men ändå avslutar du med ett påhopp... du sätter ribban högt.

Vet mycket väl hur en motor fungerar, monterat ihop några själv också. Är visserligen inte så insatt i variabla kamtider etc. har t.ex ingen aning om hur vanos fungerar... betyder det att jag inte är en entusiast?

Vet FLERTALET människor som äger bilar för en bit över miljonen, samt lägger ner stora summor varje på att ANVÄNDA bilen med att köra på bana MEN det mesta dom skruvar med sina bilar är att dom byter däck på dom...
Är inte dom entusiaster?

Avslutar mitt inlägg med att jag respekterar att du tycker en bil som gör dig till en bättre förare än du är är det ballaste som finns, jag uppskattar även jag den bilen men enbart för dess ingenjörskonst.

Måste säga att jag håller med dig till 100 procent här, inte bara i fighten utan också i vad du tidigare skrev om bilarna!

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Saabnorden lastbils chaffis......
6 maj 2012 · 299 Inlägg

öhm.... lite off topic?? jag hade nog valt gtrn.... mer rolig bil för pengarna... för stila behöver du väl ändå inte?? wink visserligen är ju audin grymt snygg men gtrn känns mer "äkta" på något sätt.... men så e man ju lite nissan fantast också....

i wish my lawn was emo so it would cut itself!
Cupra_
6 maj 2012 ·

R8 alla dagar i veckan.. Snyggare och betydligt mer klass.. Men det är min smak.. Huvudsaken DU som köpare/ägare blir nöjd.

Melin82
7 maj 2012 · 513 Inlägg

baltis skrev:

PerfectionR skrev:
Till er som säger att GTR/Nissan bara handlar om elektronik.
Denna racebil följer speciella regler som gör att bilen saknar allt elektroniskt, den vann ganska stort mot bilar som Porsche, Mosler (!) och Ferrari. Detta var GT Cup i England. Nissans racing historia fortsätter.

http://forumbilder.se/images/db201295526PM0f73.jpg

haha, sen när blev en gt3 bil samma sak som den serieproducerade bilen? big_smile JA motorn är BASERAD på samma motor som i orginalet, och JA en del av aerodynamiken hänger med... men inte dom stora bitarna (bak och frontspoiler, ser även ut som framskärmarna är breddade?).

Min åsikt står fast, audi r8 är MER SPORTBIL än nissan gtr är, att den sen är både snyggare och låter 10ggr läckrare det skadar inte heller.


Väljer du däremot mellan en m3 och en gtr... då skulle jag så klart ta gtr'en. Skulle å andra sidan aldrig köpa en m3a ny så kommer aldrig stå för det valet.

Vad har en gt3 bil med saken att göra, jo du hänger upp dig på att gt-r har för mycket hängslen och livremmar som håller dig på banan. Vist har gt-r mycket sånt men har inte dom flesta det? Kanske att just japsarna gillar det lite extra mycket. Så vad menar jag då med att du hänger upp dig på hjälpmedel och gt3? Jo även när nissan bygggde om den till en äkta räsermaskin så slog dom tex mosler osv, säger en del om bilen som byggdes om. Eller tror du vilken bilmodell som helst fixar att vinna?
Vad det gäller utseende så ligger det väl i betraktarens ögon, som tex gillar jag inte gamla jänkare med fenor osv. Men det finns massor av folk som gör det och dom får njuta av det som jag njuter av en fet supra för att ta något. Så hela diskutionen här blir absurd, för att säga att den ena är bättre än den andra kommer alltid bottna i vad man själv gillar. Kan se vad du menar med tjusningen att få reda ut bilen själv utan en dator till hjälp fast blir bilen bättre bara för att den saknar elektronik? Ta tex den ultimata förarutmaningen en f1 bil, det snabbaste runt en bana som finns men bara i händerna på en riktigt duktig förare, ta som Richard hamond när han körde f1 bil, hur snabb var han med tanke på vad han satt i.
Hade jag haft pengarna hade jag köpt den nya M5 men det är jag och vad vet jag, men du vet säkert.

baltis
7 maj 2012 · 1 948 Inlägg

Melin82 skrev:

baltis skrev:

PerfectionR skrev:
Till er som säger att GTR/Nissan bara handlar om elektronik.
Denna racebil följer speciella regler som gör att bilen saknar allt elektroniskt, den vann ganska stort mot bilar som Porsche, Mosler (!) och Ferrari. Detta var GT Cup i England. Nissans racing historia fortsätter.

http://forumbilder.se/images/db201295526PM0f73.jpg

haha, sen när blev en gt3 bil samma sak som den serieproducerade bilen? big_smile JA motorn är BASERAD på samma motor som i orginalet, och JA en del av aerodynamiken hänger med... men inte dom stora bitarna (bak och frontspoiler, ser även ut som framskärmarna är breddade?).

Min åsikt står fast, audi r8 är MER SPORTBIL än nissan gtr är, att den sen är både snyggare och låter 10ggr läckrare det skadar inte heller.


Väljer du däremot mellan en m3 och en gtr... då skulle jag så klart ta gtr'en. Skulle å andra sidan aldrig köpa en m3a ny så kommer aldrig stå för det valet.

Vad har en gt3 bil med saken att göra, jo du hänger upp dig på att gt-r har för mycket hängslen och livremmar som håller dig på banan. Vist har gt-r mycket sånt men har inte dom flesta det? Kanske att just japsarna gillar det lite extra mycket. Så vad menar jag då med att du hänger upp dig på hjälpmedel och gt3? Jo även när nissan bygggde om den till en äkta räsermaskin så slog dom tex mosler osv, säger en del om bilen som byggdes om. Eller tror du vilken bilmodell som helst fixar att vinna?
Vad det gäller utseende så ligger det väl i betraktarens ögon, som tex gillar jag inte gamla jänkare med fenor osv. Men det finns massor av folk som gör det och dom får njuta av det som jag njuter av en fet supra för att ta något. Så hela diskutionen här blir absurd, för att säga att den ena är bättre än den andra kommer alltid bottna i vad man själv gillar. Kan se vad du menar med tjusningen att få reda ut bilen själv utan en dator till hjälp fast blir bilen bättre bara för att den saknar elektronik? Ta tex den ultimata förarutmaningen en f1 bil, det snabbaste runt en bana som finns men bara i händerna på en riktigt duktig förare, ta som Richard hamond när han körde f1 bil, hur snabb var han med tanke på vad han satt i.
Hade jag haft pengarna hade jag köpt den nya M5 men det är jag och vad vet jag, men du vet säkert.

Klart en bil inte blir bättre (om du med bättre menar snabbare) utan elektronik.

Sen kan det även diskuteras om en den bästa bilen alltid är den snabbaste bilen runt en bana. Personligen tycker jag inte det.

Vad gt3 har med detta att göra vet jag faktiskt inte, inte jag som tog upp det. Men visst nissans ingenjörer är duktiga (precis som jag skrivit innna). Vad jag skrev var att du kan inte jämföra en gt3 bil med en produktionsbil.
Och JA, jag tror att vilken "sportigare" bilmodell som helst kan vinna gt3 så länge det finns tillräckligt med pengar och duktiga ingenjörer.

Och vad hela denna diskutionen handlar om är att PerfektionR anser att jag inte är en motorentusiast bara för att jag anser att nissan gtr inte är en "drivers car".
Och i mina ögon är den inte det, punkt slut. Om du sedan anser att det är världens bästa bil, so be it! jag respekterar det, alla har olika åskiter/smak.

Har ingen som helst aning om vad du vill ha för bil, hade personligen aldrig köpt en NY bil jag... för stor värdeförlust...
Och hade jag haft en så pass stor plånbok så jag kunde handla en bil för dom pengarna, då hade jag valt en m3 gts.

Melin82
7 maj 2012 · 513 Inlägg

Ditt vara eller inte vara en bilentusiast är väl löjligt, gillar man bilar och lägger tid åt det intresset är man en entusiast. Enligt mig.
Sen vad det gäller r8 kontra gt-r som körmaskin kan inte jag personligen gå i god för då jag inte pressat ens kört någon av dom. Det jag vet är ju vad motorpressen som tex top gear sagt och får man tro dom så har man fullt upp med båda. Personligen hade jag valt gt-r men då är jag en turbo fjant och älskar ny teknik.
Det jag menade förut när jag drog upp F1 bilen är att det är bland det snabbaste runt en bana men den kräver sin man vilket gör den helt obrukbar för dom flesta inklusive dig och mig. Och det är ju där nissan/audi gjort en kompremiss, deras bil måste passa en massa folk, dom som vill ha en snabb bil med komfort och allt det där. Och det gäller ju alla biltillverkare, ja nästan alla för du har ju eom där som gör trackdaycars men även där hittar du kompremisser. Sen kan jag inte hålla med dig att man kan göra en vinnare av alla lite sportigare bilar bara flr att man har pengar och bra folk, se bara på toyota när dom gav sig in i F1, gedigen erfarenhet, bra folk, och dubbla budgetten mot även toppstallen och även då gick det åt helvete.
Hade jag haft pengarna hade jag köpt en m5 sa jag, tja hade jag haft dom pengarna hade jag haft många olika bilar, en dröm vore att få äga en orginal 242 grupp-a.
Men att stå med pekpinnen och säga att den är bättre än den är farligt, för oftast är man inte tillräckligt opartisk.

Greven78
17 juli 2012 · 57 Inlägg

jävla tjöt hit å dit. Jag personligen hade köpt en GT-R , har varit och tittat på 2 stycken idag bara för att det e gött.
R8.an signalerar ju mycket mer lyx och klass medans GTR bara väntar på race!

HereComesTrouble Livsnjutare
17 juli 2012 · 1 707 Inlägg

Lätt GT-R, ful men snabb.

Audin är bara trist och ser ut som en TT.

kannebanne
17 juli 2012 · 2 046 Inlägg

HereComesTrouble skrev:
Lätt GT-R, ful men snabb.

Audin är bara trist och ser ut som en TT.

För att inte tala om Corvette?

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
HereComesTrouble Livsnjutare
17 juli 2012 · 1 707 Inlägg

kannebanne skrev:

HereComesTrouble skrev:
Lätt GT-R, ful men snabb.

Audin är bara trist och ser ut som en TT.

För att inte tala om Corvette?

Vad har Corvette med tråden att göra geniet?

kannebanne
17 juli 2012 · 2 046 Inlägg

HereComesTrouble skrev:

kannebanne skrev:

HereComesTrouble skrev:
Lätt GT-R, ful men snabb.

Audin är bara trist och ser ut som en TT.

För att inte tala om Corvette?

Vad har Corvette med tråden att göra geniet?

Retar dig bara lite wink

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
HereComesTrouble Livsnjutare
17 juli 2012 · 1 707 Inlägg

kannebanne skrev:

HereComesTrouble skrev:

kannebanne skrev:

För att inte tala om Corvette?

Vad har Corvette med tråden att göra geniet?

Retar dig bara lite wink

Du lyckades :p hahahha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang