Bilköp - Beslutsångest Nissan GT-R 2010 vs Audi R8

AudiZack Living the good Life!
8 augusti 2012 · 585 Inlägg

Evildan skrev:

Nitromast skrev:

Marticus skrev:
Att denna tråden aldrig dör ut, 4 månader sen den skapades. Har TS köpt sin bil än eller?!

Håller med. Skulle vara intressant och veta... om det bara var ett troll från början eller om det verkligen blev en bil smile

Han kanske fortfarande försöker spara ihop pengarna wink
4 mån är annars en väldigt lång tid att leta bil.

TS pres:
Namn: Zacharias
Ålder: ~~
Kör: Cykel
Yrke: Okänt
Han har kanske blivit troende miljöpartist?

Hahahaha tycker bara att det kul att tråden fortfarande lever, har redan gjort ett köp men vill inte avslöja vad men är väldigt nöjd med köpet! big_smile

Att ni fortfarande diskuterar detta bara för att någon väckte tråden till liv förstår jag inte, gå tillbaks i tråden och kolla vart det va en stor glipa mellan datumen så är det bara och lägga ner snacket men men folk vill väl säga sitt om dessa bilar tongue

Fortsätt diskutera ni!

Hahahaha miljöpartist kommer jag aldrig bli big_smile men ett gott skratt fick jag iallafall cool

When the flag drops, the Bullshit stops.
Marticus Meldem
9 augusti 2012 · 917 Inlägg

AudiZack skrev:

Evildan skrev:

Nitromast skrev:

Håller med. Skulle vara intressant och veta... om det bara var ett troll från början eller om det verkligen blev en bil smile

Han kanske fortfarande försöker spara ihop pengarna wink
4 mån är annars en väldigt lång tid att leta bil.

TS pres:
Namn: Zacharias
Ålder: ~~
Kör: Cykel
Yrke: Okänt
Han har kanske blivit troende miljöpartist?

Hahahaha tycker bara att det kul att tråden fortfarande lever, har redan gjort ett köp men vill inte avslöja vad men är väldigt nöjd med köpet! big_smile

Att ni fortfarande diskuterar detta bara för att någon väckte tråden till liv förstår jag inte, gå tillbaks i tråden och kolla vart det va en stor glipa mellan datumen så är det bara och lägga ner snacket men men folk vill väl säga sitt om dessa bilar tongue

Fortsätt diskutera ni!

Hahahaha miljöpartist kommer jag aldrig bli big_smile men ett gott skratt fick jag iallafall cool

Så det blev en 740 som Bliss187 föreslog då altså? Fan förlåt för mitt elaka inlägg till dig Bliss187, men du hade rätt. TS är tydligen för skamsen för att tala om vad det blev, så jag chansar på 740! Men det var väll kul att leka med tanken att välja mellan de två ursprungligt nämnda bilarna va TS? Jag brukar själv drömma på blocket, men har ledsnat på det nu faktiskt. sad

Fan va hungrig jag är nu, inget socker kvar i blodet heller.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
AudiZack Living the good Life!
9 augusti 2012 · 585 Inlägg

Vem säger att jag drömmer, du får jättegärna drömma vidare...

Pga tidigare erfarenhet så väljer jag att inte publicera ut min bil på nätet!

When the flag drops, the Bullshit stops.
Marticus Meldem
9 augusti 2012 · 917 Inlägg

AudiZack skrev:
Vem säger att jag drömmer, du får jättegärna drömma vidare...

Pga tidigare erfarenhet så väljer jag att inte publicera ut min bil på nätet!

det va synd, tur att du e nöjd iaf smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Sener
9 augusti 2012 · 138 Inlägg

Nissan GT-R ifall du vill hänga med dom stora bilarna. Men är ändå en Nissan.
R8, ifall du vill ha ögon på dig  smile går sämre men är fortfarande en Audi jämfört med Nissan.
du får välja ett av dessa:)

IceEyes Varningar: För många..
9 augusti 2012 · 2 552 Inlägg

Naikon skrev:
Att ni ens diskuterar vilken som drar mest blickar till sig... senast jag köpte bil så prioriterade jag funktion/prestanda framför vilken som ger mest uppmärksamhet.

Precis, DU prioriterar funktion och prestanda, men alla resonerar olika. Vissa kanske värderar uppmärksamheten som bilen väcker högre smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Sener
9 augusti 2012 · 138 Inlägg

smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang